نماینده ملایر تأکید کرد

ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به سیل زدگان

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست اخیر خود و تنی چند از نمایندگان تهران با جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، گفت: در این جلسه به بررسی مسائل کلان کشور و مشکلات منطقه پرداختنیم.

ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به سیل زدگان

محمد کاظمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رویکرد دولت و مجلس و سایر نهادها و دستگاه‌ها در قبال سیاست‌های خصمانه ایالات متحده، حفظ انسجام و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی برای عبور از شرایط کنونی را بیش از هر زمان دیگر ضروری دانست.

نماینده مردم ملایر بیان کرد: در این نشست تعهد دولت نسبت به پرداخت تسهیلات 400 میلیون ریالی به روستاییان و تسهیلات 500 میلیون ریالی به ساکنین مناطق شهری که در سیلاب‌های اخیر خسارت دیده اند را در حل بخشی از مشکلات مربوطه مؤثر توصیف کردیم و خواستار تسریع بانک‌ها در پرداخت آن شدیم.

کاظمی با بیان اینکه با ابلاغ به بانک‌ها این امر در دو ماه آینده محقق می‌یابد، ادامه داد: حمایت از بخش تولید کشور را از دیگر اولویت‌های جاری دولت عنوان کرد و تلاش برای تحقق شعار "رونق تولید" را وظیفه‌ای عمومی قلمداد کرد که در این میان تکلیف بانک‌ها برجسته است.

نماینده مردم ملایر پیرامون این موضوع خواستار جلوگیری از صدور اجراییه علیه دریافت‌کنندگان تسهیلات در بخش تولید و حراج و واگذاری املاک ایشان که به عنوان وثیقه نزد بانک‌ها وجود دارد شد.

وی با اشاره به اینکه این مساله دغدغه جدی تولیدکنندگان است، عنوان کرد: جهانگیری قول داد این موضوع در هیأت دولت طرح و اقدام مقتضی درباره آن صورت گیرد.

کاظمی اظهارکرد: در دیدار با جهانگیری، وجود مسیر ارتباطی قدرتمند بین دولت و ملت برای انتقال شفاف اطلاعات را نیاز جدی دولت عنوان کردیم و فقدان سخنگو برای دولت را مورد انتقاد قرار دادیم و خواستار توجه به این مساله شدیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان