پیام خانواده شهید عباس بابایی به فرمانده سپاه

خانواده سرلشگر شهید عباس بابایی طی پیامی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

پیام خانواده شهید عباس بابایی به فرمانده سپاه

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، خانواده سرلشگر شهید عباس بابایی طی پیامی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

سلام علیکم

با احترام، اینجانب جواد بابائى (برادر شهید سرلشگر خلبان عباس بابائى) به نمایندگى از این خانواده انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افتخار دریافت درجه سرلشگری که نشانه اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی می‌باشد را تبریک عرض می‌کنم.

بی شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جناب عالی و واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشأت گرفته از شخصیتی بصیر، جامع‌نگر و انقلابی در عرصه‌های مختلف مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

توفیق جنابعالی را در این جایگاه مهم و مسئولیت خطیر از خداوند بزرگ مسئلت نموده، امیدواریم تقارن این انتخاب با ولادت امیدبخش حضرت ولی عصر(عج) برکت و خیر کثیر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.

همچنین از تلاش‌های دلسوزانه و خدمات سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در دوران تصدی ایشان، کمال تشکر و قدردانى را داریم.

ومن الله توفیق

بیت شهید سرلشگر خلبان عباس بابایى

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان