عبدالله قهری مطرح کرد

حمایت موثر باغ‌موزه دفاع مقدس از نویسندگان کتاب اولی

مدیر اسناد، مدارک و کتابخانه موزه گفت: با حمایت از نویسندگان کتاب اولی توانستیم امسال با ۷۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور یابیم.

حمایت موثر باغ‌موزه دفاع مقدس از نویسندگان کتاب اولی

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله قهری مدیر اسناد، مدارک و کتابخانه موزه در گفتگو با روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به شروع به کار غرفه موزه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: موزه از سال 93 در نمایشگاه بین‌المللی کتاب در بخش سازمان‌ها و نهادها حضور داشته است.

وی ادامه داد: سومین سالی است که در بخش ناشران عمومی نمایشگاه بین‌المللی کتاب با تعداد کتاب‌های بیشتر حضور داریم.

مدیر اسناد، مدارک و کتابخانه موزه با بیان اینکه امسال با 70 عنوان کتاب در نمایشگاه شرکت کردیم، افزود: کتاب‌های موزه در بخش‌های مختلفی قرار دارد از جمله می‌توان به تاریخ شفاهی، رمان، شعر، پژوهش و وقایع و رویدادهای انقلاب اشاره کرد.

قهری اظهار کرد: کتاب انقلاب رو به جلو روایت سید مرتضی نبوی از 20 سال انقلاب اسلامی که توسط کامور بخشایش تدوین شده یکی از کتاب‌های موزه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از کتاب‌های موزه ارتفاع 2519 است که یادداشت‌های روزنگاشت شهید احمد غلامی جانشین فرمانده لشکر سیدالشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس بوده است.

قهری گفت: کتاب چهل سال ایستاده‌ایم نوشته نفیسه سادات موسوی مجموعه‌ای از اشعار شاعران زن انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت است.

مدیر اسناد، مدارک و کتابخانه موزه افزود: از دیگر کتاب‌هایی که در غرفه موزه در نمایشگاه ارائه شده می‌توان به کتاب شور عاشقی، مجموعه سه جلدی مهندسی جنگ، چاووشی بیداران، قافله غبار و بر بال ققنوس اشاره کرد. همچنین از پژوهشگران و نویسندگانی اثر اولی حمایت و آثارشان را منتشر کردیم.

غرفه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سالن شبستان، راهروی 10، غرفه 18 قرار دارد. سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 14 اردیبهشت سال 98، در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپاست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان