آلبوم جدید گروه نیوش روی صفحه گرامافون منتشر می‌شود

تازه‌ترین آلبوم گروه «نیوش» در قالب صفحه گرامافون منتشر می‌شود تا شاهد انتشار نخستین صفحه گرامافون پس از چهار دهه باشیم.

آلبوم جدید گروه نیوش روی صفحه گرامافون منتشر می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، شهر کتاب الف در روز جمعه 6 اردیبهشت میزبان گروه نیوش است تا از اولین صفحه گرامافون بعد از انقلاب  رونمایی کند. این آلبوم سومین آلبوم این گروه است که  در سبک تلفیقی و پراگرسیو راک تولید شده است و شامل 9 قطعه است.

 

موضوع اصلی قطعات این آلبوم چالش گفتن یا نگفتن است که در هر قطعه به زاویه‌ای از این گفتن یا نگفتن پرداخته شده. اعضای اصلی گروه سروش قهرمانلو و آرش قهرمانلو و کیکاووس مختاری پیش از این آلبوم‌های قبلی خود را با نام های «خرده‌های تاریکی» و «کینه» منتشر کرده‌اند.

در این آلبوم از اشعار شاعرانی چون علی‌اکبر یاغی تبار، غزل آزاد، نظام‌الدین شکوهی و عماد خراسانی استفاده شده است. صدای قلم نی و خوشنویسی با قلم نی در کنار سه‌تار الکتریک و هارپ‌جی از سازهای متمایز این آلبوم هستند.

ترک اول این آلبوم به نام سقف می‌ریزد برای شرکت در جشنواره وُمد در سال 1390 منتشر شد و در این آلبوم با تنظیم جدیدی قرار داده شده است.
گروه نیوش از معدود گروه‌های مستقل ایرانی است که تهیه کنندگی آثار خود را بر عهده دارند و این آلبوم را به شکل دیجیتال و هم به شکل فیزیکی بر نوار کاست، سی‌دی و صفحه گرامافون منتشر کرده است. تا در وضعیت اقتصادی کنونی جامعه، علاقه‌مندان راحت‌تر بتوانند از آن بهره ببرند.

در کنار سی‌دی و صفحه گرامافون این آلبوم، کیف پاسپورتی و تی‌شرت‌هایی نیز با لوگو تایپ آلبوم گروه تولید شده که حاوی کد دانلود دیجیتال آلبوم نیوش است. جعبه هدیه نیز نوع دیگری آلبوم نیوش است که شامل سی‌دی، نوار کارست، صفحه گرامافون، تی‌شرت،‌ کیف پاسپورتی و سینی‌ خوشنویسی مسی است. این جعبه‌ها به تعداد بسیار محدودی و در 10 عدد  با شماره سریال عرضه می‌شود.

صفحه گرامافون هم به تعداد بسیار محدودی (100 عدد)  تولید شده که دارای شماره سریال است. کیفیت این صفحه گرامافون بهترین کیفیت موجود است.

گروه نیوش پیش از این در خارج از ایران کنسرت‌های متعددی برگزار کرده‌اند، از جمله:
سال 93ـ به دعوت فیلارمونیک کلن و آکادمی هنرهای جهان در آلمان
سال 90- در فستیوال صلح در برلین در استادیوم 70000 نفری.
سال 90- دبی در جمیرا تیاتر

علاقه مندان می‌توانند جمعه 6 اردیبهشت، در شهر کتاب الف، از ساعت17 در رونمایی این آلبوم حضور داشته باشند، شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان