انتخاب سه ایرانی در کمیته‌های کنفدراسیون دوومیدانی آسیا/ کیهانی خودش رأی نیاورد، برای سایرین رایزنی کرد؟

تیمور غیاثی، هاشم صیامی و اشکان اردیبهشت به عضویت کمیته‌های مختلف در کنفدراسیون دوومیدانی آسیا درامدند.

انتخاب سه ایرانی در کمیته‌های کنفدراسیون دوومیدانی آسیا/ کیهانی خودش رأی نیاورد، برای سایرین رایزنی کرد؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، کمیته‌های شش‌گانه کنفدراسیون دوومیدانی آسیا پس از مشخص شدن کابینه جدید در بیست و سومین کنگره انتخاباتی این کنفدراسیون دوشنبه شب در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در دوحه قطر مشخص شد و در پایان این انتخابات 3 نماینده کشورمان از فدراسیون دوومیدانی پس از رایزنی مجید کیهانی، رئیس فدراسیون با دهلان الحمد و اعضای هیئت رییسه کنفدراسیون آسیا به عضویت این کمیته‌ها درآمدند.

در این انتخابات اعضای جدید کنفدراسیون برای کمیته‌های فعال از کاندیداهای داوطلب کشورهای سراسر آسیا، کارشناسان و نمایندگان را پس از به رأی گذاشتن انتخاب کردند.

هاشم صیامی دبیرکل فدراسیون به عضویت کمیته دوهای صحرانوردی و جاده‌ای انتخاب شد. وی پیش از انتصابش در مسند دبیرکلی فدراسیون دوومیدانی کشورمان، مربی سازنده دوهای نیمه استقامت، استقامت و صحرانوردی تیم ملی ایران از سال های 2010 تا 2017 بوده و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. صیامی قهرمان دوهای استقامت و صحرانوردی سال های دور استان خراسان رضوی است و به عنوان دبیر هیئت دوومیدانی استان خراسان رضوی نیز فعالیت تأثیرگذاری در دوران خدمت به رشته دو ومیدانی ایران داشته است.

دکتر سید اشکان اردیبهشت که هم اکنون مسئول کمیته پزشکی ورزشی و ضد دوپینگ فدراسیون است، پیش از این انتخاب نیز 2 دوره متوالی عضو کمیته پزشکی و ضد دوپینگ کنفدراسیون دوومیدانی آسیا بوده است. او فارغ التحصیل دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده و هم اکنون نیز دانشجوی دکترای تخصصی حرکات اصلاحی دانشگاه تهران است. اردیبهشت مسئول کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون‌های کشتی، ژیمناستیک و اسکواش نیز است و رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز هم است. این کمیته یکی از مهمترین کمیته‌های شش‌گانه کنفدراسیون آسیا به لحاظ حساسیت حضور نمایندگان آن در مسابقات به عنوان ناظران کنترل دوپینگ و پزشکی به شمار می‌رود و عضویت در این کمیته می‌تواند به پیشبرد اهداف فدراسیون در آسیا تأثیرگذار باشد. به همین منظور، دکتر اردیبهشت افسر ارشد کنترل دوپینگ ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کشورمان نیز است.

همچنین تیمور غیاثی، قهرمان و پیشکسوت پرش ارتفاع ایران نیز که پیش از این عضو کمیته مربیان کنفدراسیون دوومیدانی بود در سمت خود ابقا شد. غیاثی که قهرمان پرآوازه سال های دور تاریخ پرش ارتفاع ایران و آسیا است، فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی دانشگاه یوهانس گوتنبرگ شهر ماینس آلمان می‌باشد و دارای مدرک مربیگری IAAF دوومیدانی از کشور آلمان است. وی سابقه سرمربیگری تیم‌های ملی دوومیدانی کشورمان را در کارنامه خدمتی خود دارد و هم اکنون نیز دبیر و سخنگوی سازمان تیم‌های ملی فدراسیون است.

به گزارش تسنیم، در خبری که از سوی فدراسیون منتشر شد، آمده است که کسب این کرسی‌ها در کمیته‌های مختلف پس از رایزنی مجید کیهانی، رئیس فدراسیون با دهلان الحمد و اعضای هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا به عضویت این کمیته‌ها رقم خورده است. نکته مهم آن است که کیهانی چندین ماه برای کسب یکی از دو کرسی نایب رئیسی یا عضویت در هیئت اجرایی کنفدراسیون تلاش کرد، اما به هیچ کدام از آنها نرسید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان