پرداخت حقوق بیکاری برای کارگران و کشاورزان سیل‌زده

ایرنا نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با کارگران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آق قلا گفت که کارگران فصلی خسارت دیده از سیل که بیمه نیستند و حتی کشاورزان از مزایای بیمه بیکاری بهره مند می شوند.

پرداخت حقوق بیکاری برای کارگران و کشاورزان سیل‌زده

محمد شریعتمداری روز پنجشنبه هنگام سرکشی از واحدهای سیل زده شهرک صنعتی آق قلا در استان گلستان اظهار داشت: کشاورزانی که محصولات آن ها در نتیجه سیل دچار آسیب صددرصدی شده شامل پوشش بیمه بیکاری خواهند شد.
وی بیان کرد: پرداخت اعتبارات بیمه بیکاری از محل بودجه عمومی دولت تامین می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: برآورد خسارت بخش صنعت نیاز به زمان بیشتری دارد که مشخص شدن دقیق این خسارت ها می تواند صاحبان آن ها را از کمک های بلاعوض و تسهیلات بهره مند کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از 4 واحد صنعتی خسارت دیده از سیلاب اخیر در شهرک صنعتی آق قلا دیدن کرد و در جریان مسایل و مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی و کارگران قرار گرفت.
به گفته حجت اله خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان، سیل اخیر بیش از 2 هزار و 300 میلیارد ریال به شهرک صنعتی آق قلا خسارت زده و موجب بیکاری تعداد زیادی از کارگران شده است.
سیلاب و آبگرفتگی علاوه بر واحدهای صنعتی به تاسیسات شهرک صنعتی آق قلا از جمله فضای سبز، تصفیه‌خانه فاضلاب، استفاده مجدد از پساب، ایستگاه TBS و تأسیسات برق، مخابرات و آب رسانی هم خسارت وارد کرد.
 

17231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان