نسل بعدی پورشه باکستر و کیمن الکتریکی می‌شوند

احتمالاً تنها موضوع پیش روی پورشه در بحث الکتریکی ساختن ۹۱۱ فاکتور زمان بوده است. البته به نظر می‌رسد مدل‌های باکستر و کیمن هم از درگاه شارژ بهره‌مند خواهند شد زیرا اتوکار می‌گوید ژرمن‌ها چراغ سبز تولید نسخه‌های تمام الکتریکی از محصولات اسپورت پایه‌ی خود در آینده را صادر کرده‌اند.

نسل بعدی پورشه باکستر و کیمن الکتریکی می‌شوند

احتمالاً تنها موضوع پیش روی پورشه در بحث الکتریکی ساختن 911 فاکتور زمان بوده است. البته به نظر می‌رسد مدل‌های باکستر و کیمن هم از درگاه شارژ بهره‌مند خواهند شد زیرا اتوکار می‌گوید ژرمن‌ها چراغ سبز تولید نسخه‌های تمام الکتریکی از محصولات اسپورت پایه‌ی خود در آینده را صادر کرده‌اند.


این خبر در حالی منتشر شده که همین یک ماه و نیم پیش گفته شده بود احتمال تولید نسخه‌های الکتریکی باکستر و کیمن وجود دارد. اولیور بلوم مدیرعامل پورشه در مصاحبه با اتوکار اعلام کرده بود شرکت در حال تست پروتوتایپ های الکتریکی 718 بوده و البته روی 718 هیبریدی نیز کار می‌کند.


او خاطرنشان ساخته پورشه هنوز تصمیم قطعی درباره‌ی تولید نسخه‌های پلاگین هیبریدی یا هیبریدی این خودروها را نگرفته است اما برنامه‌هایی برای فروش باکستر و کیمن الکتریکی به همراه نسخه‌های الکتریکی شده‌ی آن‌ها وجود دارد. در همان خبرها آمده بوده این مدل‌های الکتریکی طبق انتظارات از پلتفرم PPE جدید استفاده خواهند کرد درحالی‌که مدل‌های پلاگین هیبریدی یا هیبریدی می‌توانند زیرساخت فعلی خود را حفظ کنند.


این حالت آشنا به نظر می‌رسد زیرا پورشه همین روش را برای نسل بعدی ماکان هم بکار خواهد گرفت. نسل جدید این شاسی‌بلند با سخت‌افزار فعلی هم در دسترس خواهد بود درحالی‌که مدل الکتریکی آن با معماری PPE تولید خواهد شد.

boxster_e_prototype
چیز زیادی درباره‌ی نسخه‌های هیبریدی باکستر و کیمن نمی‌دانیم اما به نظر می‌رسد این خودروها از پیشرانه‌ی 4 سیلندر تخت استفاده خواهند کرد درحالی‌که 911 هیبریدی از قلب آهنین 6 سیلندر سود خواهد برد.


انتظار می‌رود گل سرسبد محصولات الکتریکی شده‌ی پورشه جایگزین هایپرکار فوق‌العاده‌ی 918 اسپایدر باشد که قوای محرکه‌ی هیبریدی خواهد شد. ظاهراً این خودرو در اواسط دهه‌ی میلادی آینده عرضه خواهد شد و احتمالاً از باتری‌های حالت‌جامد استفاده خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان