معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا:

امنیت امروز کشور را مدیون شهدا و ولایت فقیه هستیم

تبریز- معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گفت: امنیت و آسایش امروز کشورمان را مرهون و مدیون شهدا و ولایت فقیه هستیم.

امنیت امروز کشور را مدیون شهدا و ولایت فقیه هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدجعفر اسدی ظهر امروز پنج شنبه در گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر پاسدار حسن شفیع زاده که با حضور اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد گفت: ستون این انقلاب ولایت فقیه و شهدا است و شهید حسن شفیع زاده از هر نظر «حسن» بود.

وی با بیان اینکه مرزهای جمهوری اسلامی ایران در زمان حاضر به آن سوی مدیترانه منتقل شده است، افزود: این افتخاری بزرگ برای نظام و انقلاب است. در دوران دفاع مقدس خط مرزی و خط مقدم رزمندگان اسلام با ارتش بعثی بین اندیمشک و پل نادری تنها 10 دقیقه فاصله داشت.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با تاکید بر اینکه توان سیاسی و دفاعی ایران در عرصه‌های مختلف طی 40 سال گذشته روز به روز ارتقا یافته است، ابراز داشت: کارنامه 40 ساله ما، برگ زرینی در تاریخ است.

وی با اشاره به فرماندهان ایران در دفاع مقدس افزود: کجای دنیا می‌توانید افرادی مثل آقا مهدی باکری، علی تجلایی، مرتضی یاغچیان، حسن شفیع زاده و … پیدا کنید؟

سردار اسدی با بیان اینکه امروز هرکس ذره‌ای به آمریکا عشق داشته باشد باید به ایمانش شک کرد گفت: کارهایی که ترامپ می‌کند، فرار رو به جلو است و چند کشور در منطقه از کارهای ترامپ حمایت می‌کنند و متأسفانه در داخل هم عده‌ای به این کارهای ترامپ چراغ سبز نشان می‌دهند.

وی گفت: مردم آذربایجان و تبریز به دلیل داشتن ریشه‌های دینی، اگر امروز نیز تهدیدی متوجه جمهوری اسلامی ایران شود همچنان در خط مقدم قرار گرفته و پیش قدم خواهند بود.

وی ادامه داد: به دستور امام راحل (ره) وظیفه ما این است نگذاریم انقلاب به دست نا اهلان بیفتد. نا اهلان چه کسانی هستند؟ شهدا نشان دادند از همه شایسته‌تر هستند چون با شیطان مذاکره نکردند و کنار نیامدند.

وی ادامه داد: یک معامله برد- برد با شیطان بزرگ انجام شد نتیجه اش را همه دیدند. رهبر انقلاب هم گفته بودند خوشبین نیستند. مگر از آمریکای ظالم خبیث‌تر هم وجود دارد؟ بعضی‌ها با ما طوری رفتار می‌کنند که گویی ما نمی‌دانیم در دنیا چه خبر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان