نشست هماهنگی مدرسین کارگاه‌های سرپرستان و مربیان برگزار شد

مدرسین کارگاه‌های آموزش سرپرستان ، مربیان و ورزشکاران اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو روز گذشته و با دعوت سرپرست کاروان اعزامی ایران گرد هم آمدند تا برنامه‌های خود برای برگزاری کلاس‌های پیش رو اعلام کنند.

نشست هماهنگی مدرسین کارگاه‌های سرپرستان و مربیان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کادر سرپرستی کاروان اعزامی به المپیک 2020 در نظر دارد به منظور هماهنگی هر چه بیشتر کلیه اعضای کاروان از سرپرست، مربی و ورزشکار گرفته تا کادر رسانه ای و پزشکی و .... کارگاه های آموزشی را برای اعضای کاروان برگزار نماید.

 از اینرو سرفصل‌های فنی، پزشکی، کنترل دوپینگ، فن آوری و اطلاعات، رسانه، فرهنگی، تشریفات و .. برای کارگاه ها در نظر گرفته شد و مدرسین هر کدام از بخش ها برنامه های خود برای این تصمیم سرپرست کاروان را اعلام کردند.

سجادی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به المپیک 2020 توکیو در خصوص این تصمیم گفت: شکی نیست که ما هر چه سریعتر استارت فعالیت‌های هماهنگی را بزنیم در ایام برپایی بازی‌ها با مشکلات کمتری مواجه خواهیم شد. از همین رو در نظر داریم مرداد ماه سالجاری و در فاصله یکسال تا المپیک برنامه های آموزشی سرپرستان، مربیان و ورزشکاران را بعنوان فعالیتهای جنبی کاروان در کنار فعالیتهای آماده سازی خود فدراسیون آغاز کنیم.

وی ادامه داد: این فعالیت با همکاری آکادمی ملی المپیک، مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و واحد های مختلف کمیته ملی المپیک پیگیری خواهد شد که از تمامی دست اندرکاران درخواست دارم با برنامه و انرژی تصمیمات و مصوبات را پیگیری نمایند.

قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک نیز ضمن مثبت خواندن این اقدام ارزشمند اظهار داشت: شکی نیست که برنامه ریزی بموقع و توجه ویژه به بحث آموزش مستمر نتایج مثبتی را در پی خواهد داشت. آکادمی ملی المپیک با تمام ظرفیت خود آماده برپایی این کارگاه ها و کلاسهای آموزشی است و بمنظور مطلوبتر برگزار شدن این کلاسها فرمهایی را بین مدرسین توزیع کرده تا با هماهنگی خود دوستان نسبت به تهیه منابع و سرفصل ها اقدام کند.

پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی نیز با تاکید بر همکاری همه جانبه این مرکز اظهار داشت: از آنجائیکه خودم به شخصه بعنوان ورزشکار، مربی و سرپرست در رویدادهای مختلف برون مرزی حضور داشته ام اعتقاد دارم که برپایی این کارگاه ها و کلاس‌ها تاثیر بسیار زیادی بر نظم و انضباط کاروان و بالطبع در نتیجه گیری تیم‌ها دارد. بنابراین مرکز نظارت در زمینه دعوت و حضور حداکثری فدراسیونها و عواملشان فعالیت و پیگیری خواهد کرد.

در ادامه این نشست دکتر نوروزی و امیر خانی بعنوان مدرسین بحث کنترل دوپینگ، دکتر رازی و دکتر تقوی مدرسین بخش پزشکی، دکتر رحیمی و سلامی مدرسین بخش رویداد و تشریفات، دکتر شعبانی و عبدالهی مدرسین بخش فرهنگی و رسانه، دکتر دهخدا و اسلامیان مدرسین بخش فنی و دکتر واقف زاده و عبیری مدرسین بخش فن آوری و اطلاعات؛ برنامه ها و نقطه نظرات خود برای برپایی کارگاه ها را ارائه دادند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان