سرمربی استقلال خوزستان:

قدرت ما بر حریف چربید/ نساجی عقب نشست

اهواز ـ سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی امروز ما به گونه‌ای بود که قدرتمان بر تیم نساجی چربید.

قدرت ما بر حریف چربید/ نساجی عقب نشست

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد علوی شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش در نساجی مازندران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود، هر دو تیم دنبال کسب سه امتیاز بودند. متأسفانه هر تیمی یک امتیاز گرفت شاهد هستید که تیم ما هفته به هفته پیشرفت می‌کند و نترس بازی می‌کند. تیم حریف هم خوب بود و بازی پایاپای بود؛ با این حال قدرت تیم ما نسبتاً به این تیم چربید.

وی در مورد شرایط تیمش تصریح کرد: تیم ما به گونه‌ای بازی می‌کند که همه بازیکنان در حال مشارکت در دفاع و حمله هستند. سخت است که وقتی دفاع می‌کنید به یک‌باره حمله کنید. متأسفانه تیم ما از نظر بدنی ضعیف بود ولی روز به روز بهتر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم خط حمله ما بهتر می‌شود ضمن اینکه من خط حمله را در تمام تیم می‌بینم و فقط از مهاجم انتظار ندارم. اعتقادم این است که هر کسی باید بهترین استفاده را از حداقل زمانی که به او می‌دهند، ببرد.

علوی افزود: تیم نساجی بازی دفاعی انجام داد و کمتر حمله کرد. ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم و به سمت ضد فوتبال و فوتبال مستقیم برویم ما با انجام بازی، 70 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتیم.

وی افزود: نساجی تیم بزرگی است و خدای نکرده نمی‌خواهم علیه این تیم صحبت کنم اما آن‌ها عقب نشسته بودند و امکان انداختن توپ پشت سر مدافعان نبود و فقط یک بار این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در عکس العمل به صحبتهای مجید جلالی در تمجید از نحوه بازی استقلال خوزستان گفت: من مربیگری را از مجید جلالی و سایر مربیان یاد گرفتم. تلاش می‌کنم تیم‌هایم فوتبال زیبا و جنگنده‌ای را ارائه دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان