واکنش محسنی بندپی به برگزاری دوره آموزشی پرهزینه استانداری تهران در مشهد

استاندار تهران به برگزاری دوره آموزشی پرهزینه اداره کل بازرسی استانداری تهران در مشهد واکنش نشان و دستور لغو این دوره آموزشی را صادر کرد.

واکنش محسنی بندپی به برگزاری دوره آموزشی پرهزینه استانداری تهران در مشهد

بواکنش محسنی بندپی به برگزاری دوره آموزشی پرهزینه استانداری تهران در مشهده گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در واکنش به برگزاری دوره آموزشی اداره کل بازرسی استانداری تهران در مشهد، اظهار کرد: در سالی که دشمنان انقلاب با اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران درصدد دلسرد کردن مردم از نظام هستند برگزاری همایش‌های پرهزینه و اسراف بیت المال موجب از دست رفتن سرمایه و اعتماد اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: مجموعه بازرسی استانداری تهران به عنوان تشکیلات مستقل نظارتی برای برخورد با تخلفات اداری و پیشگیری از بروز مواردی هم‌چون هزینه‌کرد‌های غیرمتعارف نقش بسیار موثری در حوزه فعالیتی و حاکمیتی دارد و برگزاری این قبیل همایش‌ها یا دوره‌های آموزشی در شرایط کنونی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

استاندار تهران گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان تهران چندی پیش پیشنهاد برگزاری مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد سفر‌های نوروزی را در هتل پنج ستاره استقلال برای صرف شام به استاندار دادند که در همان زمان دستور لغو این مراسم در هتل استقلال را دادم.

محسنی بندپی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور دلیلی برای برگزاری مراسم تجلیل از خادمین سفر نوروزی آن‌هم در مکان اشرافی و گران‌قیمت وجود ندارد‌.

وی افزود:برای اینکه نقاط آسیب و قوت خود را در این ستاد‌ها بررسی کنیم اعلام کردم مراسمی را در مکانی معمولی و اداری بدون صرف شام برگزار و نقطه نظرات به سمع و نظر مسؤولان برسد.

استاندار تهران گفت: متأسفانه این اقدامات در استانداری تهران مرسوم شده بود که امیدوارم در دوره بنده این‌گونه فعالیت‌های غیرمتعارف و هزینه‌کرد‌های نامعقول از بیت‌المال را شاهد نباشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان