اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

احیاء سامانه سوخت/ کارت بنزین اجباری شد

اقتصاد آنلاین- مریم علیزاده؛ مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور وزرای نفت ، اقتصاد و دارایی ،  کشور  و رئیس سازمان برنامه و بودجه  به منظور بررسی تبادل نظر در مورد شرایط و مسائل مهم اقتصادی کشور تشکیل جلسه غیرعلنی داد. 

به گفته سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در این جلسه ابتدا نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به تشریح مولفه های اقتصادی و بودجه کشور پرداخت. و در ادامه جلسه مسائل، اتفاقات و پیشنهادات مربوط به حوزه سوخت مورد بررسی قرار گرفت.

نعمتی درباره مباحث صورت گرفته درباره سناریوهای مختلف در مورد بنزین از جمله تعیین نرخ بنزین  و سهمیه بندی افزود: در این مقطع زمانی افزایش قیمت سوخت مورد توافق نمایندگان نیست و افزایش قیمت سوخت را نخواهیم داشت اما به جهت جلوگیری از قاچاق سوخت واتلاف منابع مقرر شد سیستم کارت هوشمند سوخت ساماندهی و مجدد بکار گرفته شود به صورتی که هر فردی که دارای خودرو است برای سوختگیری از کارت سوخت خود الزاما استفاده نماید.

وی افزود: بکارگیری مجدد کارت سوخت در این مقطع هیچ گونه تغییر نرخ و سهمیه بندی را در پی نخواهد داشت و صرفا با این کار سوختگیری با کارت سوخت انجام می شود. لذا مردم نگرانی از بابت افزایش قیمت نداشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان