جواد رضویان مجری تلویزیون شد

برنامه «جشن رمضان» از فردا شب با اجرای دو بازیگر سینما و تلویزیون روی آنتن می‌رود.

جواد رضویان مجری تلویزیون شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مهمترین برنامه رمضانی شبکه پنج نامش «جشن رمضان» بوده و هست که کاظم احمدزاده حدود 20 سال تهیه‌کنندگی و اجرای آن را برعهده داشت. برنامه‌ای که بیشترین پیشینه را در ثبت یک برند رمضانی در تلویزیون به نام خود رقم زده و احمدزاده طی دو هفته برنامه‌سازی اولین نمونه از اتفاقاتی را رقم زد؛ پرداختن به امور خیریه برای مردم و رفتن به خانه‌های آن‌ها برای اهدای وسایل و نیازمندی‌های زندگی و همچنین آزادی زندانیان در بند از جمله اتفاقاتی بود که در این برنامه کلید خورد و احمدزاده این پرداختن به امور خیریه را حتی با حس و حزن بیشتری هم همراه می‌کرد.

اما چند سالی است «جشن رمضان» به یک دورهمی رمضانی بیشتر تبدیل شده که مخاطب فقط یک جُنگ شبانه می‌بیند. امسال محمد هاشمی اصل که جزو تهیه‌کننده‌های سریال‌های تلویزیونی است برنامه «جشن رمضان» را می‌سازد و در نمایشگاه بین‌المللی تهران هر شب روی آنتن می‌برد. این اتفاق از فردا شب ساعت 21:30 تا پایان ماه مبارک رمضان می‌افتد. او در ابتدای شروع کار به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفته بود که این برنامه با یک شکل و ساختار جدیدی به آنتن شبکه پنج سیما می‌رسد. او تأکید کرد: قرار است یک فضای شاد و مفرح را فراهم کنیم و حتماً از بازیگران برای اجرای این برنامه استفاده خواهیم کرد.

«جشن رمضان» از بازیگران برای بخش نمایشی استفاده می‌کند و بنابر پیگیری‌های انجام شده این بخش نمایشی را سیدجواد رضویان و شهره سلطانی اجرا می‌کنند. رضویان همان بازیگر و کارگردانی که مدت‌هاست در تلویزیون کاری از او ندیدیم و شاید آخرین بار حضور او در تلویزیون به گفتگوی برنامه «دورهمی» برگردد. شهره سلطانی هم در ماه «رمضان» یک نوستالژی برای مردم دارد و آن سریال «برای آخرین بار» است.

رویکرد این برنامه کارآفرینی است و جشن رمضان امسال اصرار بر «تمرین خوب بودن» دارد.  باید ببینیم بعد از اجرای سیدجواد رضویان در برنامه «افطار» شبکه یک و سه‌شو، حضور این بازیگر سینما و تلویزیون در مقام مجری «جشن رمضان» چه اتفاقاتی را رقم خواهد زد و البته تقابل او با شهره‌سلطانی هم چه موقعیت‌های نمایشی را برای مخاطب بوجود می‌آورد. از طرفی شاید به زودی سریال تلویزیونی هم به کارگردانی او در تلویزیون شاهد باشیم.

چرا که پیش از این معاون سیما درباره پرداختن به سریال‌های طنز گفته بود: «امیدوارم با صحبت‌ها و مذاکراتی که با مهران‌مدیری، سیدجواد رضویان و سیامک انصاری شده و این آمادگی را دارند که برای تلویزیون طنز بسازند و برنامه‌هایشان را هم به سیمافیلم ارائه داده‌اند طنزهای بیشتری را در سال آینده داشته باشیم.»

                                   

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان