ابهام درباره افتتاح ساختمان جدید پلاسکو تا سال ۱۴۰۰

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که بهره برداری از پروژه ساختمان جدید پلاسکو تا سال ۱۴۰۰منوط به رفع حواشی مدیریتی و فنی است، گفت: مدیریت خوب و قابل قبولی برای اجرای پروژه ساختمان جدید پلاسکو صورت نگرفته است.

ابهام درباره افتتاح ساختمان جدید پلاسکو تا سال 1400

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی یارمحمدی با اشاره به روند عملیات اجرایی ساختمان جدید پلاسکو، اظهار کرد: این پروژه در چند سال اخیر پیشرفت چندانی نداشته و مسئولان بارها وعده ساخت و بهره برداری از این پروژه را داده اند، اما متأسفانه به دلایل مختلف عملیات اجرایی آن به تعویق افتاده است.

وی افزود:‌ دستگاه های متولی اجرای طرح ساختمان جدید پلاسکو درگیر برخی اختلاف نظرهای کارشناسی و مدیریتی شده‌اند که این مسئله موجب توقف یا اجرای آهسته پروژه شده است. بعد از وقوع حادثه پلاسکو، بنیاد مستضعفان به سرعت به موضوع ورود کرد و تلاش خود را برای اجرای پروژه ساختمان جدید انجام داد، اما در ماه‌های اخیر برخی مباحث فنی میان بنیاد، شهرداری و میراث فرهنگی وجود داشت که این مسئله بر روند اجرای پروژه اثر گذاشت.

وی تصریح کرد: در سال های گذشته مدیریت خوب و قابل قبولی برای اجرای پروژه ساختمان جدید پلاسکو صورت نگرفته است، هر چند که اعضای کمیسیون عمران مجلس بارها با برگزاری جلساتی، مدیران و متولیان اجرای این پروژه را به سمت تسریع در عملیات ترغیب کردند، اما در نهایت طرح مذکور با تاخیر در حال اجراست.

عضو کمیسیون عمران مجلس به خانه ملت گفت: به نظرم برای سرعت بخشیدن به پروژه ساختمان جدید پلاسکو باید یک مدیریت واحد امور را در دست گیرد تا برنامه ریزی صورت گرفته در بازه زمانی مربوطه محقق شود. بهره برداری از پروژه ساختمان جدید پلاسکو تا سال 1400 منوط به رفع حواشی مدیریتی و فنی است، در شرایط کنونی تمام برنامه ها بر روی کاغذ باقی مانده و این موضوع حالت اجرایی به خود نگرفته است.

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان