شهریاری در گفتگو با مهر:

اوکتاویو گریان ایران را ترک کرد/زمان مرحله مقدماتی جهان مشخص نیست

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران گفت: دوست داشتیم با مارکو اوکتاویو ادامه کار بدهیم ولی او به خاطر مشکلات خانوادگی و با چشمانی گریان ایران را ترک کرد.

اوکتاویو گریان ایران را ترک کرد/زمان مرحله مقدماتی جهان مشخص نیست

پریا شهریاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جدایی مارکو اوکتاویو از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: اوکتاویو زحمات زیادی برای فوتبال ساحلی ایران کشید. او هشت سال سرمربی تیم ایران بود و مقام‌های زیادی را با این مربی کسب کردیم. دوست داشتیم با این مربی ادامه کار بدهیم اما بعد از بازگشت تیم از مسابقات قهرمانی آسیا، یک مشکل خانوادگی برای او پیش آمد. به همین دلیل این مربی مجبور بود سریع‌تر به برزیل برگردد.

وی افزود: درخواست اوکتاویو برای جدایی از ایران در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مطرح و به دلیل همین مشکل، با جدایی اوکتاویو موافقت شد. این مربی ناراحت بود و با گریه ایران را ترک کرد. ما هم ناراحت شدیم که یک مربی بزرگ را از دست دادیم.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در خصوص اینکه اوکتاویو سال گذشته هم تیم ایران را به دلیل همین مشکلات خانوادگی ترک کرده و مجدداً برگشته بود، تصریح کرد: بله، سال گذشته هم یکی از اعضای خانواده اوکتاویو دچار مشکل شد که او مجبور شد دو سه ماه از ایران برود. مجدداً حال همان فرد وخیم شده است و برای همین از تیم ایران جدا شد.

شهریاری درباره انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی و اینکه آیا گزینه کمیته فنی مربی داخلی است یا خارجی؟ اظهار کرد: چند گزینه در کمیته فنی مطرح شده که باید بررسی شود. زمان آنچنان زیادی هم نداریم. ما مسابقات مقدماتی ساحلی جهان را در پیش داریم که متاسفانه هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست. پیش بینی می‌شود این مسابقات در مرداد برگزار شود. با مسئولان مربوطه تماس گرفتیم تا زمان دقیق را به ما اعلام کنند ولی هنوز میزبان این مسابقات مشخص نشده است.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در پایان گفت: در حال حاضر عباس هاشم پور که چند سال در کنار اوکتاویو بود، اردوهای تیم ملی را برگزار می‌کند. اردوی بعدی ما از دوم خرداد آغاز می‌شود. هاشم پور مسابقات لیگ را هم به خوبی رصد می‌کند و تمام نفرات و بازیکنان را زیر نظر دارد. او هفته قبل بازی دریانوردان و پارس جنوبی را تماشا و از دل همین مسابقه یک بازیکن شایسته را به تیم ملی دعوت کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان