بررسی عملکرد بازیکنان استقلال؛

وریا غفوری، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان دو فصل اخیر آبی ها

مدافع ملی پوش آبی پوشان یکی از تاثیرگذار ترین بازیکنان این تیم در هجدهمین فصل لیگ برتر بود که این بازیکن هم در صف تمدید قرارداد قرار دارد.

وریا غفوری، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان دو فصل اخیر آبی ها

به گزارش خبرنگار مهر، وریا غفوری را می‌توان به دلیل عملکردش یکی از ارزشمندترین بازیکنان دو فصل اخیر استقلال دانست که عملکرد وی در لیگ هجدهم نیز نشان از ارزش بالای این بازیکن دارد.

غفوری در لیگ هجدهم بعضاً در پست دفاع راست و بعضاً نیز در پست وینگر راست به کار گرفته می‌شد. اختلاف نظر کی‌روش و شفر سر پست این بازیکن باعث شد تا او یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان یعنی جام جهانی 2018 روسیه را از دست بدهد.

غفوری در این فصل در همه بازی‌های تیمش حضور داشت مگر آنکه مصدوم بود. ملی پوش آبی پوشان جمعاً در 22 بازی به میدان رفت و 1898 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

غفوری در هفته دوم برای استقلال مقابل ذوب آهن گلزنی کرد تا اولین گلزن این فصل آبی پوشان باشد. او جمعاً 4 بار برای تیمش گلزنی کرد تا بعد از تبریزی و در کنار پاتوسی، دومین گلزن برتر استقلال در این فصل باشد.

غفوری 4 بار هم پاس گل داد تا بعد از فرشید باقری و باز هم در کنار پاتوسی دومین پاسور برتر آبی پوشان در این فصل باشد. وی همچنین با 4 گل و 4 پاس گل در کنار پاتوسی ارزشمندترین بازیکنان این فصل استقلال بود.

غفوری در این فصل تنها یک اخطار گرفت که به نسبت دقایق حضورش در میدان بسیار مطلوب است.

تنها نمره منفی در کارنامه ملی پوش آبی پوشان هم از دست دادن دو ضربه پنالتی بود. آبی پوشان در این فصل 4 بار ضربات پنالتی را از دست دادند که غفوری به تنهایی نیمی از این پنالتی‌ها را از دست داد.

غفوری در هر 22 مسابقه‌ای که برای آبی پوشان به میدان رفت در ترکیب ثابت قرار داشت و 19 بار در همه 90 دقیقه در زمین حضور داشت و تنها در 3 بازی تعویض شد.

ملی پوش 31 ساله آبی پوشان هم قراردادش در پایان این فصل به پایان خواهد رسید و اولین بازیکنی بود که باشگاه استقلال به منظور تمدید قرارداد با او پای میز مذاکره نشست تا مشخص شود یکی از بزرگترین اهداف نقل و انتقالاتی آبی پوشان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان