رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: ایجاد میز قرمز به معنی مذاکره ایران و آمریکا نیست

حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص ایجاد «میز قرمز» بیان داشت: اعتقاد من این است که راهبرد ایران نه جنگ است نه مذاکره و موضع من این است که ایران و آمریکا باید تنش بین خود را مدیریت کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:  ایجاد میز قرمز به معنی مذاکره ایران و آمریکا نیست

به گزارش اسپوتنیک به نقل از عصر ایران، حشمت‌الله فلاحت پیشه بیان داشت: مدیریت کردن تنش به معنای مذاکره نیست. خوشبختانه شرایطی شکل گرفته است شرایط تنش تعدیل شده است و این شرایط باید توسط دو کشور مدیریت شود.
این نماینده مجلس یادآوری نمود: کسانی که از پیشنهاد من برداشت مذاکره کرده‌اند باید بیتشر دیپلماسی را مطالعه کنند چرا که منظور من را نفهمیدند. منظور من مدیریت تنش است.
فلاحت پیشه ادامه داد: بازیگران مختلفی وجود دارند که هدفشان این است که آمریکا و ایران وارد چالش شوند. آنها سال‌هاست این نقش را بازی می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: در سال 2001 و 2003 ماموریت‌های مشترکی میان ایران و آمریکا علیه نیروهای افراطی در منطقه انجام می‌شد و الان آن نیروهای افراطی به دنبال ایجاد جنگ میان این دو کشور هستند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: زمانی که در 3 آذر 93 توافقنامه ژنو امضا شد، یکی از پادشاهان منطقه با اوباما دیدار کرد و مذاکره آمریکا با ایران انتقاد کرد و هم زمان اعلام کردند که باید با ایران وارد جنگ شد.
این نماینده مجلس گفت: جنگ نه راهبرد ایران است نه راهبرد آمریکاست ولی استراتژی برخی از کشورهای ثالث است. به خاطر همین شیطنت‌ها، دو طرف باید مدیریت کنند که وارد جنگ نشوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان