تقدیر رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از فرماندار خرم‌آباد

به دنبال فعالیت های چشمگیر فرمانداری شهرستان خرم آباد در حوزه ی بانوان و ارزش های دفاع مقدس، از سوی مریم مجتهد زاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس کشور، از اسد عبداللهی، فرماندار خرم آباد، تقدیر شد.

تقدیر رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از  فرماندار خرم‌آباد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سرهنگ حجت الله ناصر پور مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان به همراه هیاتی از کارکنان این بنیاد پس از دیدار با فرماندار خرم آباد،مراتب تقدیر رییس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس کشور از حمایت های اسد عبداللهی، فرماندار خرم آباد را به وی اعلام نمود.

سرهنگ ناصر پور در این مراسم با اشاره به بازدید امید بخش فرماندار خرم آباد از پروژه  موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان،گفت: حفظ و ترویج ارزش های دفاع مقدس یکی از مهمترین ارکان بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فعالیت های مرتبط با ارزش های دفاع مقدس در حوزه ی بانوان

وی افزود: در پی حمایت های گسترده فرمانداری شهرستان خرم آباد از فعالیت های مرتبط با ارزش های دفاع مقدس در حوزه ی بانوان، رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس کشور از حمایت های فرماندار تقدیر نموده و ابراز امیدواری کرده است که این حمایت ها تداوم داشته باشد.

اسد عبداللهی، فرماندار خرم آباد نیز در این مراسم، ارزش های دفاع مقدس را از مطلوب ترین ارزش های مورد قبول در کشور عنوان کرد و ابراز داشت: ارزش های دفاع مقدس باید تبدیل به فرهنگ عمومی جامعه شود.

وی تصریح کرد: کشور ما بیش از حوزه های عمرانی و اقتصادی نیازمند کار فرهنگی و اجتماعی است، و حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس می تواند غنای فرهنگی کشور ما را قوام بیشتری ببخشد.

فرهنگ نوع دوستی و دستگیری از حادثه دیدگان

فرماندار خرم آباد سپس به موضوع سیل اخیر و خسارت های ناشی از این حادثه در  شهرستان اشاره کرد و گفت : آنچه در جریان این حادثه، بیشتر از مشکلات و خسارت های به وجود آمده ،به منصه ظهور نشست فرهنگ نوع دوستی و دستگیری از حادثه دیدگان بود که به شکلی پر رنگ و چشمگیر خود را نشان داد.

 در پایان این مراسم لوح تقدیر مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس کشور به فرماندار شهرستان خرم آباد اهداء شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان