نماینده مجلس: ۶۰۰ میلیارد ریال برای توسعه جاده بازفت به مسجدسلیمان اختصاص می‌یابد

ایرنا نوشت : نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ، کیار و دهستان دستگرد در مجلس شورای اسلامی از از موافقت وزارت راه و شهرسازی برای اختصاص ۶۰۰میلیارد ریال به جاده شهرکرد به بازفت به مسجد سلیمان خبر داد

نماینده مجلس: 600 میلیارد ریال برای توسعه جاده بازفت به مسجدسلیمان اختصاص می‌یابد

علی کاظمی باباحیدری  پس از نشست مشترک فرمانداران چهار شهرستان حوزه انتخابیه با مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود :وزارت راه و شهرسازی برای اختصاص 600میلیارد ریال به جاده شهرکرد به بازفت به مسجد سلیمان موافقت کرده است

به گفته وی : این مسیر می تواند به دلیل قرار گرفتن در یکی از مناطق بکر استان یکی از مسیرهای ترانزیتی و گردشگری استان تبدیل شود.
کاظمی بیان داشت : برای تکمیل و بهره برداری تونل زره در چهارمحال و بختیاری نیز امسال 150میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، یکی از مطالبات مردم ایجاد، توسعه و تکمیل جاده اردل به دستناء در شهرستان کیار است که این مسیر با احداث تونل ایجاد خواهد شد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت : بهسازی و گسترش جاده های مسیر شهرستان اردل، مسیر گورمیزه، تونل چری و هونی، محور شلمزار به شهرکرد، تونل زره، امیرآباد، باباحیدر به کوهرنگ، دشتک به آلیکوه، میانکوه به اردل، نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و اعتبارات لازم برای این طرحها اختصاص یافت.

کاظمی اظهار داشت : به منظور بهسازی مسیرهای شهرستان کوهرنگ نیز استقرار دو کارخانه آسفالت در این شهرستان در حال اجرا شدن است.

وی تصریح کرد: تکمیل و بهره برداری از فرهنگسراهای نیمه تمام در این چهار شهرستان، ساختمان فرمانداری کوهرنگ، خانه بوکس جونقان و تعدادی از طرحهای عمرانی دیگر مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اعتبار لازم از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اختصاص یابد.

به گفته وی، در این نشست برای شهرستان اردل طرح های بهسازی جاده گرمیزه از سمت دوپلان، شروع عملیات تونل چهارم همین جاده، چهار خطه ورودی اردل، جاده گوزلک به لندی، مطالعه جاده اردل به سمت دستنا، تشکیل جلسه در دفتر معاون عمرانی با حضور شوراهای آلیکو و دشتک و فرماندار برای خروجی جاده از سمت تونل فارسان و جاده های روستایی و پل منطقه گردشگری چشمه مولا تصویب شد.

کاظمی یادآور شد: همچنین برای شهرستان کیار جاده شلمزار به شهرکرد، تونل زره، جاده دستنا به امیر آباد، ساختمان های فرهنگسرای گهرو و شلمزار و جاده منطقه مشایخ به ارمند مورد تصویب قرار گرفت.

وی یادآور شد: در این نشست برای شهرستان فارسان جاده فارسان به سمت تونل دشتک آلیکو، فاز دوم جاده پردنجان به جونقان، طرح چهار خطه فارسان به کوهرنگ، جاده های روستای کران و ده چشمه به گوشه و ساختمان های خانه بوکس جونقان، سالن ورزشی ده چشمه، زمین چمن باباحیدر و فرهنگسرای باباحیدر برای تسریع در اجرا مصوب شد.

به گفته کاظمی، برای شهرستان کوهرنگ دو تونل گردنه چری و هونی، جاده کوهرنگ به سمت سرآقاسید و موگویی، جاده های بخش بازفت، جاده های منطقه میهه و تنگزی و ساختمان های فرمانداری، سالن ورزشی کوهرنگ و فرهنگسرای کوهرنگ به تصویب رسید.

کاظمی یادآور شد: بودجه عمرانی بخش راه و مسکن چهارمحال و بختیاری امسال 300درصد رشد داشته است و زمینه لازم برای تکمیل طرحهای زیربنایی استان را فراهم کرده است.
گفتنی است، چهارمحال و بختیاری دارای 947هزار نفر در 10 شهرستان است که بخشی از راه های این استان به خوزستان و اصفهان منتهی می شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان