وضع سلام علیکم حاج آقا نامشخص است

کارگردان «سلام علیکم حاج آقا» از وضع نامشخص اکران این فیلم خبر داد و اعلام کرد هنوز پروانه نمایش آن صادر نشده است.

وضع سلام علیکم حاج آقا نامشخص است

کارگردان «سلام علیکم حاج آقا» از وضع نامشخص اکران این فیلم خبر داد و اعلام کرد هنوز پروانه نمایش آن صادر نشده است.

حسین تبریزی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «سلام علیکم حاج آقا» درباره وضع اکران این فیلم به بانی فیلم گفت: همچنان در انتظار دریافت پروانه نمایش هستیم و پس از دریافت پروانه می توانیم درباره زمان دقیق اکران تصمیم گیری کنیم. در حال حاضر نسخه نهایی فیلم در 90 دقیقه آماده نمایش است و موارد تبلیغاتی فیلم نیز بزودی آماده خواهد شد.

وی همچنین افزود: با توجه به مضمون کمدی و فضای مفرح فیلم فصل تابستان بهترین زمان ممکن برای اکران است. فکر می کنم تا یک ماه آینده و پس از دریافت پروانه نمایش برای نمایش عمومی فیلم به جمع بندی نهایی برسیم.

حمید گودرزی، لیلا اوتادی، علی صادقی، رز رضوی، زهرا جهرمی، سوسن پرور، ارژنگ امیرفضلی، مهران رجبی، بیتا عالمی، امین چنارانی، علی بنایی، اشکان قاسمی، شیوا خسرومهر، زهره حمیدی، بهشاد مختاری، سعیده عرب و شهره لرستانی، مریم کاویانی، محمدرضا شریفی‌نیا و پوریا پورسرخ، همراه با هنرمند خردسال هلیا آهنگری بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«سلام علیکم حاج آقا» یک کمدی اجتماعی است. پخش این فیلم برعهده موسسه رسانه فیلمسازان (حبیب اسماعیلی) قرار دارد. محمدرضا محمدی تهیه کننده و میثم آهنگری نیز مجری طرح و سرمایه گذار این فیلم هستند.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان