افتتاح مرکز مشاوره خانواده و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه پیوند در شهرکرد

مدیرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح مرکز مشاوره خانواده ودانش آموزان با نیازهای ویژه پیوند در شهرکرد خبرداد.

افتتاح مرکز مشاوره خانواده و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه پیوند در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، فرحناز قائدامینی در آیین افتتاحیه مرکز مشاوره خانواده ودانش آموزان با نیازهای ویژه پیوند در مدرسه پسرانه فروغ ناحیه 2 شهرکرد، اظهار داشت: ما باید اعتقاد داشته باشیم که این دانش آموزان توانمند هستند و قطعاً خداوند توانمندی هایی در وجود این عزیزان قرارداده که ما باید آنها را بشناسیم و آنها را دارای نقض نبینیم، چه بسا از افرادی که به ظاهر سالم هستند، توانمندی های بیشتری دارند و با شکوفایی استعدادهایشان بتوانند جایگاه های بلندی را جامعه بدست آورند.

قائدامینی خطاب به خانواده های این دانش آموزان گفت: نکته بسیار مهم در برخورد با این بچه ها، پذیرش آنهاست، باید مشکلات آنها را بپذیریم و درست با آنها رفتار کنیم و زمینه کشف و شکوفایی استعدادهایشان را فراهم نماییم، اگر غیراین باشد هم در حق آنها ظلم کرده ایم وهم از شکوفایی استعدادهایشان جلوگیری نموده ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در دنیا کم نداشتیم افرادی را که مشکلاتی داشتند و حتی در مدارس عادی به آنها گفتند که ناتوانند اما با همت وتلاش جز اعجوبه های جهان شدند.

در ادامه خداکرم حیدری، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان علاوه برگزارش  ارائه خدمات حمایتی به مدارس ودانش آموزان با نیاز های ویژه افزود: راه اندازی مرکز مشاوره ویژه اولیاء و دانش آموزان با نیازهای ویژه یکی از ضرورت های اداره آموزش وپرورش استثنایی استان بود.

حیدری تصریح کرد: هدف از راه اندازی این مرکز کمک به دانش آموزان واولیاء  دانش آموزان با نیاز های ویژه می باشد که همکاران ما در این مرکز علاوه بر خدمات مشاوره ای به صورت تخصصی خدمات توانبخشی، کاردرمانی و ...نیز ارائه می کنند.

گفتنی است مدیر کل آموزش وپرورش استان وهمراهان  از مرکز اختلالات یادگیری ناحیه یک شهرکرد وهمچنین از اتاق کاردرمانی، گفتار درمانی، بازی درمانی واتاق مشاوره مدرسه استثنایی فروغ بازدید نمودند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان