فوتبال جهان؛ تنها راه جدایی پوگبا از منچستریونایتد برای پیوستن به رئال مادرید

فوتبال جهان- هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد برای جدایی از این تیم تنها یک شانس دارد.

فوتبال جهان؛ تنها راه جدایی پوگبا از منچستریونایتد برای پیوستن به رئال مادرید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل پوگبا برای پیوستن به رئال مادرید در تابستان پیش‌رو تنها یک شانس دارد. بر اساس گزارش نشریه «سان» پوگبا به منظور تسهیل فرایند پیوستنش به کهکشانی‌ها باید درخواست رسمی جدایی از جمع شیاطین سرخ را به مدیران باشگاه منچستریونایتد بدهد.

طبق این گزارش این هافبک فرانسوی تمایل به جدایی از منچستریونایتد دارد و زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادریدهم به او گفته اگر قصد پیوستن به رئال مادرید را دارد باید در همین تابستان اولدترافورد را ترک کند. منچستریونایتد مقابل پیشنهاداتی که به پوگبا می‌شود ایستادگی خواهد کرد، مگر اینکه خود این بازیکن رسماً درخواست جدایی از یونایتد را بدهد.

این هافبک فرانسوی در رقابت‌های فصل جاری زیرنظر ژوزه مورینیو عملکردش چنگی به دل نمی‌زد اما با روی کار آمدن اولگنار سولسشایر متحول شد و بازی‌های درخشانی از خود ارائه کرد، هرچند این روند خوب ادامه‌دار نبود و پوگبا دوباره دچار افت شد و همین باعث شد هواداران منچستریونایتد به او اعتراض‌هایی داشته باشند.

پوگبا 26 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2021 با باشگاه منچستریونایتد قرارداد دارد، این فصل در 35 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 13 گل، 9 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

پیش از این گفته شده بود باشگاه منچستریونایتد در صورت دریافت پیشنهادی 150 میلیون یورویی با جدایی پوگبا موافقت خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان