ترین‌های امروز بازارسهام «‌یکشنبه۲۹ اردیبهشت ۹۸»؛

گروه خودرویی ۱۱۹ میلیارد تومان حجم خورد/ ذوب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

اقتصادآنلاین - رامین‌بیات؛ امروز درداد وستدهای بورس‌تهران «فارس»، «رمپنا» و «بفجر» بیشترین تاثیر منفی و «پارس»، «همراه» و «شبریز» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل‌گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با افزایش اندک 103 واحدی به رقم 212 هزارو851 واحد رسید. همچنین گلوکوزان، ریخته‌گری تراکتورسازی ایران و دشت مرغاب نیز بیشترین زیان را در بین شرکت‌های بورسی شدند.

ازسویی ذوب‌آهن‌اصفهان‌ بیشترین‌ارزش داد وستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. سایپا، لوله و ماشین سازی ایران، سیمان فارس وخوزستان، ایران خودرو، ایران ترانسفو، سرمایه‌گذاری آتیه دماوند، پست بانک، سرمایه‌گذاری صدر تامین و بانک تجارت نیز بعد از«ذوب» بیشترین ارزش معاملات در بازار را از آن خود کردند.

در فرابورس نیز سرمایه‌گذاری اعتلا البرز، هتل پارسیان کوثر اصفهان و کشتیرانی دریای خزر پربازده‌ترین شرکت‌ها و آسیا سیر ارس، قند شیروان قوچان و بجنورد و گروه صنایع کاغذ پارس هم زیان‌ده‌ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌گروه‌های خودرویی، فلزات اساسی و شیمیایی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. به‌طوریکه درگروه خودرویی طی 44 هزارو 915 نوبت معاملاتی 698 میلیون و 658 هزار سهم به ارزش 119 میلیارد تومان داد و ستد شد.

173

174

175

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان