توزیع کالای اساسی به وسیله کوپن انجام شود

یک عضو کمیسیون حقوقی ــ قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که توزیع کالاهای اساسی زجر آور و موجب مشقت مردم است، گفت‌: این توزیع کالاها باید به وسیله کوپن انجام شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ‌ایسنا، محمد کاظمی، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور، گفت‌: سال 98 به عنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد. محقق شدن این شعار لوازم و مقدماتی دارد که مهم‌ترین آنها بانک‌ها هستند. امروز تولید ما به شدت درگیر مسائل بانکی است و تولید کنندگان به دلیل صدور اجراییه توسط بانک‌ها یا در زندان هستند یا فراری هستند و یا این که واحدهای تولیدی آنها متوقف شده است. لازم است که این موضوع در هیات دولت مطرح شود تا برای پرداخت تسهیلات دریافتی مهلت دو ساله ایجاد شود و پرداخت‌ها به تعویق بیفتد.

این عضو کمیسیون حقوقی ــ قضایی مجلس شورای اسلامی بیان‌ کرد: مجلس شورای اسلامی تا 14 میلیارد دلار به کالاهای اساسی اختصاص داد. این کالاها نیز وارد می‌شود، ولی سیستم توزیع آنها زجرآور است و برای مردم ایجاد مشقت می‌کند. مجلس شورای اسلامی که به شما اختیار داد پس توزیع کالاهای اساسی را به وسیله کوپن انجام دهید تا خانواده‌ها برای دریافت چند کیلو قند و شکر یک صبح تا بعد از ظهر در صف نمانند و در آخر هم چیزی دریافت نکنند.

وی در پایان با اشاره مشکلات حوزه انتخابیه خود در تذکری به وزیر راه، اظهار کرد: از شما و همکارانتان تشکر می‌کنم. در خصوص تسریع در عملیات اجرایی جاده ملایر ــ آورزمان ــ نهاوند و انجام جاده ترانزیتی ملایر ــ بروجرد عاجلا اقدام شود. سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در بازسازی یخدان تاریخی "میرفتاح" که در سیل دچار مشکل شده است، اهتمام ورزد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان