تور کیش و هتل‌های لوکس آن

اگر قرار شد بریم جزیره کیش به نظر شما تور کیش گزینه خوب تری هست یا سفر با قطار و اتوبوس و قایق موتوری؟ این سیلقه شخصی شما و آدمهای مختلف با سطح هیجان مختلف هست که تعیین می کنه چطور و با چه هزینه ای سفر کنند!

تور کیش و هتل‌های لوکس آن

امروز برای اشخاصی که دوست دارن با تور کیش سفر کنند و یا اینکه هتل کیش لوکس و خیلی خاص مد نظرشونه یا به قول جوونا سورپرایز دوست دارند و می خوان یکی از عزیزانشون رو سورپرایز کنن یسری پیشنهاد برای هتل های خاص و خوب این جزیره داریم!

تا حالا فکر کردی که برای سورپرایز سالگرد ازدواج و یا حتی تبریک تولد و سپاس گذاری از مادر و پدر یک سفر هدیه بدی؟ اگر اینطوره خب تور کیش بهترین گزینه هست که می تونی تو ایران انتخاب کنی اما چرا؟

اول اینکه جزیره لوکس و شیک و باحالیه! دوم اینکه هتل های خیلی خوبی داره و حتی اقامت در بعضی هتل هاش خودش یک نوع سورپرایز بزرگه حالا فکر کن که علاوه بر سفر یکی از این هتل ها رو هم در نظر بگیری برای اقامت پس می شه سورپرایز دوبل! سوم اینکه وجود دریا و صدای آب و نم خاک و نور آفتاب انرژی منفی رو میگیره و به شدن انرژی مثبت و خاطره خوب انتقال میده حالا فکر کن علاوه بر اینها بتونی کلی تفریح آبی و جشن شاد هم هدیه بدی میشه سورپرایز به توان سه!

هتل ترنج کیش

خب هتل اولی که توصیه میکنم با رزرو تور کیش در نظر بگیری هتل ترنج کیش هست. این یک هتل روی آب دریا هست و می تونی علاوه بر یک هتل ازشون بخوای یک یا دو ترنسفر و ماشین شیک هم برای غافلگیر کردن عزیزانتون براش در نظر بگیرن تا شخص مورد نظر شما خودش انتخاب کنه که با کدوم ماشین مسیر تا هتل ترنج رو طی کنه!

البته یادتون باشه که اتاق های رو به دریا و حتی اتاق های رو به غروب دریا در هتل ترنج کیش بسیار زیباتر و دلچسب تر هستند پس بهتره تقاضا کنید در تور کیش این نوع اتاق رو براتون رزرو کنن!

این نکته رو هم فراموش نکنید هتل ترنج کیش محوطه ساحل خصوصی داره برای تفریحات آبی و بازی هایی مثل والیبال ساحلی، جت اسکی و ... که یه مزیت محسوب می شه و درضمن این هتل از بافت شهری شلوغ فاصله داره و جای خیلی خوبیه برای اونایی که از سر و صدا بیزار هستن و تور کیش رو برای آرامش انتخاب می کنن!

هتل داریوش کیش

این یک هتل خیلی خوب و شاهانه و شیک هست و انگار به طور کامل برای سورپرایزهای خاص  ساخته شده ! با رزرو تور کیش و هتل داریوش کیش انگار یک بلیط ورود به تخت جمشید هم به شخص مورد نظر هدیه دادی!

هتل داریوش کیش شبیه به تخت جمشید با شکوه با این تفاوت که زندگی در این هتل جریان داره و می تونی از چیدمان شیک و برخورد عالیه پرسنل لذت ببری و غذاهای خاص و خوشمزه رو مزه مزه کنی ! پیشنهاد می کنم با رزرو تور کیش به هتل داریوش هم فکر کنی !

هتل داریوش کیش هم مثل هتل ترنج ساحل اختصاصی داره با این فرق که اینبار یک استخر روباز و سرپوشیده هم برای رفاه مهمونا وجود داره و حتی اتاق های کابانا (رو به طبیعت) هم برای غافلگیر کردن بیشتر در حال فعالیت هستند پس اونا رو هم فراموش نکنید.

ترنسفر هتل داریوش کیش هم در رزرو تور کیش کمک بزرگی بهتون می کنه تا شخص مورد نظرتون بیشتر سورپرایز شه!

هتل مارینا پارک کیش

این هتل هم یک هتل پنج ستاره تقریبا نوسازه که باز هم دور از فضای شلوغ شهر و اسکله تفریحی قرار گرفته و دقیقا مناسب سورپرایزهای خاص برای افرادیه که علاقه ای به شلوغی و سر و صدا ندارند و ترجیح میدن تور کیش رو برای استراحت و درو بودن از شلوغی رزرو کنن!

از مزیت های هتل مارنیا پارک کیش داشتن یک کلوپ اختصاصی برای تفریحات آبی هست که مهمونا مجبور نباشن تا اسکله تفریحی و بیرون از هتل مسافت زیادی را طی کنن! حالا تصور کنید که  محوطه باز و فضای سبز این هتل هم بسیار وسیع و خوشگله که صدای امواج دریا هم از اینجا به گوش می رسه و یک مکان خیلی خوب برای قدم زدن بوجود آورده!

یکی دیگه از مزیت های هتل مارینا پارک ماساژ خاص و ویژه ای هست که حتی شهروندان و مسافران دیگه هم برای تجربه این خدمات به هتل مارینا پارک مراجعه می کنند پس با رزرو تور کیشو هتل مارینا پارک می تونی یک بلیط ماساژ تایلندی با کمی تفاوت هم به شخص مورد نظر هدیه کنی!

2121

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان