کسب رتبه دوم شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در کشور

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پس از ارزیابی عملکرد شوراهای فرهنگ عمومی سراسر کشور طبق موارد و شاخص های مشخص شده، شورای فرهنگ عمومی استان، موفق به کسب رتبه دوم کشوری در برگزاری مستمر و مرتب جلسات، اجرای مصوبات و طرح مسائل اساسی و تأثیرگذار شده است.

کسب رتبه دوم شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جواد کارگران ضمن اعلام این خبر افزود: شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و نایب رئیسی استاندار و ترکیب اعضایی مؤثر، با دبیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با تصمیم سازی های فرهنگی، نقش بسزایی در رشد و اعتلای فرهنگ استان داشته است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به تشکیل ١١ جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال ٩٧ افزود: این شورا در سال ٩٧ تعداد ٤٥ مصوبه شامل ٢٤ مصوبه اجرایی و ٢١ مصوبه در حوزه سیاست گذاری داشته است.

کارگران در ادامه گفت: همراهی و همدلی امام جمعه با مدیریت عالی استان، اعتقاد مردم و مسئولان به جایگاه آن ها و مدیریت عالمانه آنان، فضای کاری بسیار خوبی را در استان برای فعالیت فرهنگی در سطح جامعه ایجاد کرده است که حاصل آن کسب رتبه دوم در سطح کشور بوده و موجبات اعتلای فرهنگ عمومی در سطح استان گردیده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضور مدیران ارشد در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان قابل تقدیر است گفت: مجموعه دستگاه های استان با مشارکت جدی و تدبیر لازم به دنبال حل دغدغه های موجود در حوزه فرهنگ عمومی می باشند.

شناخت و اطلاع از وضع فرهنگ عمومی، اصلاح و ارتقای فرهنگ عمومی و نظارت و پیگیری مصوبات ابلاغی شورای عالی انقلاب فرهنگی و تصمیمات شورای فرهنگ عمومی کشور از وظایف شوراهای فرهنگ عمومی استان می باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان