میررحیمی: تیراندازی با کمان رشته‌ای حساس و به تار مویی بند است/ امیدوارم در هلند به سهمیه برسیم

سرمربی تیم ریکرو گفت: رشته تیراندازی با کمان بسیار حساس است و به تار مویی بند است، امیدوارم روحیه ورزشکاران و شرایط مسابقه به صورتی باشد که بچه‌ها بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

میررحیمی: تیراندازی با کمان رشته‌ای حساس و به تار مویی بند است/ امیدوارم در هلند به سهمیه برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید میررحیمی، سرمربی تیم ریکرو در خصوص شرایط تیم ملی ریکرو کشورمان اظهار داشت: 6 ماه است که هدایت تیم ملی ریکرو را بر عهده گرفتم. دو مسابقه بین المللی را برای آمادگی کمانداران در نظر داشتیم که با درصد بالایی از موفقیت آن را پشت سر گذاشتیم.

وی تاکید کرد: هدف اصلی ما مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک در هلند است امیدوارم در این مسابقات به سهمیه برسیم و هدف خود را ادامه دهیم.

میررحیمی گفت: در جلسه که با سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 داشتیم گزارشی ارائه کردیم و دکتر سجادی بسیار خوشحال شد که بانوان ما توانستند تاریخ ساز شوند و در مسابقات شانگهای چین جزو 4 تیم برتر جهان شدند. چهارمی بانوان این نوید را می‌دهد که در مسابقات کسب سهمیه هلند شانس خوبی برای کسب سهمیه تیمی داریم.

وی افزود: رشته ما بسیار حساس است و به تار مویی بند است. امیدوارم روحیه ورزشکاران و شرایط مسابقه به صورتی باشد که بچه‌ها بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند و رکوردهای خودشان در تمرینات را در هلند ثبت کنند.  امیدواریم که تیم ما در جمع 8 تیم برتر جهان بگیرد و در هلند سهمیه تیمی را بگیریم.

وی در خصوص رقابت‌های کسب سهمیه المپیک گفت: به جز مسابقات قهرمانی جهان در هلند، مسابقات قهرمانی آسیا در آذر ماه در تایلند نیز فرصت دیگر ماست و می‌توانیم سه سهمیه انفرادی بگیریم. مسابقات آلمان در سال 2020 نیز آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک است.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان