تهران؛ درگیری پلیس با ۵ شرور در محله اتابک

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری پنج شرور سابقه‌دار در محله اتابک خبر داد.

تهران؛ درگیری پلیس با 5 شرور در محله اتابک

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بامداد جمعه (27 اردیبهشت 98) مأموران عملیات کلانتری 132 نبرد از طریق تماسهای مردمی با سامانه 110 در جریان حضور چند اوباش جنوب پایتخت در محله اتابک، خیابان منصور قرار گرفته که در حال ایجاد آشوب و ناامنی برای شهروندان بودند. 

مأموران سریعاً برای انجام اقدامات پلیسی به محل اعزام شده و از نخستین مجروح حادثه که از ناحیه صورت به شدت آسیب دیده تحقیق کردند که وی به مأموران گفت: در خودروی خود با همسر و فرزندان نشسته بودیم که اشرار به سمت ما آمدند و بعد از تخریب شیشه خودروی پراید، من را نیز هدف اصابت چوب دستی‌هایشان قرار دادند. 

در ادامه مأموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند که مشخص شد راننده پراید دیگری نیز دقیقاً با همین وضعیت توسط پنج مرد شرور، هدف اصابت ضربات چوب دستی قرار گرفته و از ناحیه سر آسیب دیده است. 

تحقیقات حاکی از آن بود که متهمان با استفاده از کلنگ اقدام به تخریب شیشه خودروی شهروندان در خیابان منصور کرده که در ادامه هر پنج متهم شناسایی شده و دو نفر از آنها با قمه و شمشیر به سمت مأموران حمله‌ور شدند.

در این حین یکی از مأموران با رعایت قانون حمل سلاح دو تیر هوایی شلیک کرد که متهمان به داخل یک ساختمان مخروبه (محل تجمع تجمع معتادان و اوباش) رفته و در را نیز از داخل قفل کردند.

این اوباش در ادامه تحقیقات به پشت‌بام ساختمان رفته و از آنجا شیشه، سنگ و گاز پیک‌نیکی به سمت مردم و مأموران پرتاب کردند.

در ادامه با هماهنگی قضایی، حکم ورود به پناهگاه پنج شرور صادر شد و مأموران ضمن به این منزل مخروبه، هر پنج متهم را پس از دقایقی درگیری بازداشت کرده و به بازداشتگاه کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ محمد جلینی؛ سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان