اکران نسخه‌ با کیفیت دوبله پرواز بر آشیانه فاخته در ارسباران

نسخه‌ با کیفیت دوبله‌ فیلم «پرواز برآشیانه فاخته» ساخته میلوش فورمن، چهارشنبه ۱خرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۹ در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران ‌نمایش داده شده و پس از آن نقد و بررسی می‌شود

اکران نسخه‌ با کیفیت دوبله پرواز بر آشیانه فاخته در ارسباران

نسخه‌ با کیفیت دوبله‌ فیلم «پرواز برآشیانه فاخته» ساخته میلوش فورمن، چهارشنبه 1خرداد ماه 1398 ساعت 19 در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران ‌نمایش داده شده و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسیده، پس از استقبال سینمادوستان از اکران نسخه‌ دوبله‎ فیلم سینمایی «جاده»، در جلسه‌ هفته‌ گذشته، دوازدهمین برنامه‌ «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» کافه سینما و فرهنگسرای ارسباران، به ‌اکران نسخه‌ باکیفیتی از «پرواز بر آشیانه فاخته» [در ایران: دیوانه از قفس پرید] اثر میلوش فورمن در سالن اصلی، اختصاص خواهد داشت. نسخه‌ای که همراه با باند صوتی دوبله‌ی کیفیت بالای فیلم، به ‌مدیریت خسرو خسروشاهی خواهد بود.
پرواز برآشیانه فاخته، از مشهورترین آثار میلوش فورمن است. این فیلم موفق به دریافت اسکار در تمام 5 رده اصلی جوایز(بهترین فیلم، بهترین کارگردانی بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن و بهترین فیلمنامه اقتباسی) (مشهور به Big Five) در چهل و هشتمین مراسم اسکار در سال 1975 شد؛ و در رتبه‌ هفدهم فهرست برترین فیلم‌های IMDB به‌انتخاب علاقه‌مندان سینما قرار دارد.
جلسه نقد و بررسی فیلم نیز با حضور امیر قادری و کورش جاهد پس از اکران آن برگزار خواهد شد. فرصتی برای علاقه‌مندان سینما تا فیلم‌های کلاسیک را، یک بار دیگر روی پرده‌ی بزرگ به‌تماشا بنشینند.
علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند.همچنین برای رزرو بلیت نیز می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان