مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:

بحث جدایی بیرانوند مطرح نشده است/ دو پیشنهاد برای دستور فدراسیون

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فعلا بحث جدایی علیرضا بیرانوند و هیچ بازیکن دیگری از پرسپولیس مطرح نشده است.

بحث جدایی بیرانوند مطرح نشده است/ دو پیشنهاد برای دستور فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج عرب درباره برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: دیشب شب خوبی در ورزشگاه آزادی بود. هرچند متأسفانه نتیجه اثری زیادی برای پرسپولیس نداشت ولی روحیه تیم را برای بازی حذفی بالا برد و شب پرنشاطی را برای هواداران رقم زدیم. تقدیر از ژاوی هم دارای صحنه‌های شیرین و به یادماندنی بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد درباره اینکه گفته بود رأی سوپرجام به نفع این تیم است، تصریح کرد: خبر جدیدی به دستم نرسیده است. از من سوال شد که گفتم با توجه به شواهد و قرائن و لایحه خوبی که باشگاه و سازمان لیگ و فدراسیون ارائه کردند، رأی به نفع ما است. گفته بودم هیچکس از رأی خبر ندارد. باتوجه به نوع دفاعی که صورت گرفت آن حرف را زدم.

عرب تصریح کرد: اعلام رأی یک ماه عقب افتاد و فکر می‌کنم در ماه خرداد رأی صادر شود.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص دیدار با جام حذفی مقابل سپاهان یادآور شد: همه ما در یک کشور زندگی می‌کنیم. هواداران در ایران فهیم هستند. مسئولان هم تلاش می‌کنند بازی در فضای آرام برگزار شود. درخواست کردیم تدابیر جدی تری داشته باشند. دوستان هم جلساتی در اصفهان برگزار کرده اند. اعلام کرده ایم برای این بازی آرام هر اقدامی لازم باشد انجام می‌دهیم. فکر می‌کنم خیلی از کارها برای انجام یک بازی خوب انجام شده است. همه باید دنبال این باشیم که فوتبال محل حاشیه نباشد. باید دنبال این باشیم که قوانین را رعایت کنیم و به حواشی دامن نزنیم. این سیاست ما در باشگاه پرسپولیس است و گاهی به همین دلیل هم انتقاداتی به ما می‌شود.

عرب درباره حواشی فضای مجازی یادآور شد: در یک مقطع زمانی رصد کردم و دیدم فشاری که به باشگاه برای جذب بازیکن وارد می‌شود طبیعی نیست. باشگاهداری چیزی نیست که از بیرون دیده می‌شود. منابع مادی ما محدود است و مشکلات و موانع قانونی زیادی داریم. طرفداران واقعی ما شریف هستند و خیلی هم نتیجه گرا نیستند. آنها دوست دارند پرسپولیس پاک و قوی و در حد نام خودش باشد. گاهی فکر می‌کنم این هجمه‌هایی که وارد می‌شود، یکسری مسئله دارد. متخصصان امر باید بررسی کنند.

وی درباره ممنوعیت اردوی خارجی باشگاه‌ها با دستور فدراسیون فوتبال گفت: به چیزی که ابلاغ می‌شود توجه می‌کنیم. ممکن است در مصاحبه موضوع دیگری باشد و رسانه‌ها برداشت دیگری کنند! فعلاً از وزارت ورزش، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نامه و موضوع رسمی در اینباره به ما ابلاغ نشده است. اگر چنین چیزی باشد، نباید این دستورالعمل شامل حال اردوهایی شود که هزینه‌هایش را اسپانسر می‌دهد. ضمن اینکه باید به باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند توجه ویژه ای شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات گرشاسبی که گفته بود پرسپولیس سالانه 500 میلیارد تومان درآمد دارد که به این باشگاه داده نمی‌شود، گفت: منظور گرشاسبی حق پخش تلویزیونی و درآمد تبلیغات محیطی است. باشگاه با سیستم دولتی در درآمدزایی دست و پا بسته است. هر موقع می‌خواهیم حرکتی انجام بدهیم دچار نگرانی می‌شویم. نزدیک به 50 مذاکره اقتصادی داشته ایم. وقتی می‌خواهد منجر به درآمدزایی شود یکسری قوانین دست و پاگیر دولتی که خاص شرکت‌های دولتی است مانع می‌شود و دوباره به شرایط بد گذشته بر می‌گردیم.

عرب درباره احتمال جدایی علیرضا بیرانوند و انتقالش به یک تیم خارجی برای فصل بعد تاکید کرد: در جلسه‌ای که شنبه با برانکو داشتیم، ایشان گفت وارد بحث نقل و انتقالات تا بعد از جام حذفی نشویم. باشگاه هم قبول کرد. 26 بازیکن داریم که قرارداد دارند. برانکو اعلام کرد از بازیکنان بخواهیم اگر پیشنهاد خارجی دارند به ما بگویند تا حقشان ضایع نشود. منتظریم اگر بازیکنی پیشنهاد دارد بیاورد. فعلاً این بحث در باشگاه مطرح نشده است.

وی در خصوص احتمال خصوصی سازی پرسپولیس یادآور شد: در وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس اراده واگذاری وجود دارد. وزیر ورزش مرتب اصرار به واگذاری دارد. امروز ظهر هم جلسه‌ای داریم. هفت، هشت جلسه با سازمان خصوصی سازی داشته ایم و هر چه که دوستان نیاز داشتند را باشگاه تهیه کرد. یک مقدار واگذاری سخت است. حساسیت روی پرسپولیس وجود دارد ولی یک روز باید این اتفاق رخ بدهد. باشگاهداری دولتی با بن بست مواجه شده است. این را تکرار می‌کنم چون با پوست و گوشت و استخوانم لمس می‌کنم. امکان ندارد بشود با این وضعیت ادامه داد. تغییرات مدیریتی مرتب رخ داد و اتفاقی نیفتاد. باید هرطور شده خصوصی سازی به روش درست انجام بشود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان