جایگاه اجاره خودرو در صنعت گردشگری

اگر نوروز امسال به یکی از شهر های بزرگ و توریستی ایران مانند اصفهان، شیراز و یا کاشان سفر کرده باشید، قطعا با حجم زیادی از توریست های خارجی مواجه شده اید که مشتاقانه در میان جاذبه های جهانی این شهر ها در حال گشت و گذار هستند و از تمامی زوایا از مردم و این بنا های حیرت آور عکس برداری می کنند.

جایگاه اجاره خودرو در صنعت گردشگری

این نشان دهنده ی این است که در سال های اخیر، بهبود روابط ایران و شناخته تر شدن تاریخ و فرهنگ کشورمان در میان مردم اروپا و دیگر نقاط جهان و هم چنین ارزان بودن سفر به ایران، همگی باعث شده اند تا بسیاری از توریست ها تصمیم بگیرند که ایران را در لیست مقاصد سفر های خود قرار دهند.

کافی است شما سری به اینترنت بزنید تا متوجه شوید که چقدر افراد زیادی در سراسر دنیا به دنبال کشف تاریخ حیرت آور ایران و آشنایی با فرهنگ مردمان این سرزمین هستند. این افراد با سرچ کردن کلماتی مانند iran tourism به دنبال این هستند تا برنامه سفر خود را به ایران بچینند و در اسرع وقت به کشور چهار فصل جهان سفر کنند.

صنعت گردشگری در ایران

پیشرفت صنعت گردشگری، نه تنها در ایران بلکه برای تمامی کشور های دنیا سود های بسیار زیادی خواهد داشت. از جمله سود های این صنعت در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهبود روابط کشور ایران با دیگر کشور ها و کم رنگ تر شدن مرز ها

از بین رفتن تاثیرات تبلیغات منفی علیه ایران که در مدیای غربی سعی در تخریب چهره ی ایران دارند.

رونق اقتصادی

به چرخه در آمدن ارز در داخل کشور

تقویت زیر ساخت های شهری و بین شهری

اشتغال زایی و افزایش درآمد افراد

و..

این ها تنها برخی از مهم ترین سود های پیشرفت صنعت گردشگری در ایران است. البته نمی توان منکر این موضوع شد که پیشرفت گردشگری علاوه بر این سود هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، ممکن است ضرر هایی هم داشته باشد اما اگر برای این موضوع درست برنامه ریزی شود، می توان بیشترین منفعت را از این صنعت سالم برد.

جایگاه صنعت حمل و نقل در گردشگری

در صنعت گردشگری صنایع و خدمات زیادی باید دست در دست هم، زیر ساخت های این پیشرفت را بسازند. صنعت حمل و نقل یکی از مهم ترین بخش های زیر ساختی برای پیشرفت صنعت توریسم در هر کشوری به ویژه ایران است.

اهمیت حمل و نقل برای توریست ها

صنعت حمل و نقل برای مسافران زیر مجموعه های بسیاری دارد. حمل و نقل هوایی، زمینی، دریایی که هر کدام زیر شاخه های بسیاری خواهند داشت. توریست هایی که با iran tour به ایران سفر می کنند، اکثرا با هواپیما وارد کشور می شوند و سپس برای گشتن در میان شهر های مختلف ایران، حمل و نقل آن ها بر عهده آژانس هواپیمایی خواهد بود که برنامه سفر آن ها را طراحی کرده و به آن ها فروخته اند.

اما برای آن دسته از افرادی که بدون تور وارد ایران می شوند، حمل و نقل یکی از مسائلی است که حتما برای آن باید برنامه ریزی کنند. معمولا این دسته از مسافران قصد دارند که در مدت زمان کوتاهی که در ایران هستند، بیشتر شهر های ایران به ویژه شهر های تاریخی و توریستی ایران را اسمشان در همه جا زبانزد است را بازدید کنند و بهترین راه برای آن ها سفر با خودرو در میان جاده های ایران است تا در مسیر خود بین شهر ها از جاذبه ها و یا روستاهایی که در مسیرشان قرار دارد هم بازدید کنند.

دقیقا همین جا است که صنعت اجاره خودرو به عنوان بهترین گزینه برای این دسته از توریستان ماجراجو خدمات خود را ارائه می کند. در واقع شرکت های معتبر اجاره خودرو با اجاره خودرو بدون راننده به توریست هایی که به تنهایی به ایران سفر کرده اند و می خواهند در مسیر های مختلفی که انتخاب کرده‌اند، از شهر ها و روستا های ایران و جاذبه هایشان بازدید کنند و اجاره ون برای آن دسته از توریستانی که به صورت دسته جمعی به ایران سفر کرده اند، می تواند در زمینه حمل و نقل بهترین خدمات را به آن ها ارائه کنند.

شرکت سعادت رنت جز آن دسته از شرکت های اجاره خودرو در ایران است که علاوه بر خدمات رسانی به هم وطنان خود، درصد بیشتری از مشتریان آن را توریست های خارجی به ویژه اروپایی تشکیل داده اند و در زمینه اجاره خودرو، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و برگزاری تور های گروهی و خصوص به آن ها کمک می کند تا در حد توان خود بتواند تاثیر مثبتی در صنعت گردشگری کشور گذاشته و سهم خود را در زمینه شکوفایی ایران در این زمینه به جا آورد.

منبع: car rental tehran

2121

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان