جنگ روانی آمریکا در مورد دسترسی چین به داده‌های پهپادها

وزارت امنیت داخلی آمریکا با صدور پیام هشداری مدعی شده که پهپادهای ساخت چین امنیت کافی ندارند و ممکن است داده‌های پروازی ذخیره شده در آنها برای سازندگانشان در چین فرستاده شود.

جنگ روانی آمریکا در مورد دسترسی چین به داده‌های پهپادها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یاهونیوز، در بخشی از این بیانیه ادعا شده که ممکن است چین اطلاعات این پهپادها را در اختیار اشخاص و گروه‌های ثالث قرار دهد.

وزارت امنیت داخلی آمریکا در بیانیه خود افزوده که دولت امریکا در مورد هرگونه محصول فناوری که داده‌های این کشور را به کشور دیگری منتقل کند و سرویس اطلاعاتی آن کشور بتواند بدون محدودیت از اطلاعات مذکور بهره برداری کند، نگرانی جدی دارد.

این وزارتخانه در بیانیه خود مدعی شده سازمان‌هایی که فعالیت‌هایی مرتبط با امنیت ملی در امریکا انجام می‌دهند باید به شدت در مورد خطر جاسوسی نگران باشند. پهپادهای چینی از محصولات پرفروش در آمریکا هستند که از آنها برای کمک به پلیس برای شناسایی مجرمان، انجام مأموریت‌های امداد و نجات و تحویل دارو استفاده می‌شود.

بیش از 80 درصد از پهپادهای عرضه شده در امریکا و کانادا توسط شرکت چینی دی جی آی تولید شده اند که مرکز آن در شنزن واقع است و امنیت تولیدات این شرکت تا به امروز مورد تأیید دولت آمریکا بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان