هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹

صعود نمایندگان چین و ژاپن به ایستگاه بعدی لیگ قهرمانان آسیا

اوراواردز ژاپن و شانگهای چین با برتری مقابل حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

صعود نمایندگان چین و ژاپن به ایستگاه بعدی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش ایسنا، در جریان هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه G، تیم اوراواردز ژاپن با برتری 3 بر صفر مقابل بیجینگ گوان چین به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. گل‌های این بازی را ناگاساوا و یوکی موتو و کروکی در دقایق 35، 43 و 81 به ثمر رساندند.

در بازی دیگر این گروه چونبوک موتورز کره و بوریرام تایلند به تساوی بدون گل رضایت دادند. در جدول گروه G، چونبوک موتورز کره جنوبی با 13 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و همراه با اوراوا ردز ژاپن که با 10 امتیاز در رده دوم قرار دارد به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد. همچنین یجینگ گوان چین با 7 امتیاز و بوریرام تایلند با 4 امتیاز سوم و چهارم شدند.

اما در گروه H، تیم شانگهای چین با برتری 5 بر صفر اولسان هیوندای کره جنوبی صدرنشین، موفق شد جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. اسکار در دقایق 7 و 42 و 76 موفق شد سه بار دروازه حریف را باز کند و هت‌تریک کند ولی شنگلانگ در دقیقه 67 و هو جینگ هان در دقیقه 88 دیگر گل‌های شانگهای چین را به ثمر برساند.

در دیگر بازی این گروه، کاوازاکی ژاپن 4 بر صفر اف. سی سیدنی استرالیا را شکست داد تا با یک امتیاز اختلاف نسبت به شانگهای چین از دور رقابت‌ها کنار رود. گل‌های این بازی را واکیزاکا در دقایق 9 و 20، تاناکا دقیقه 28 و لئوناردو دامیائو در دقیقه 59 به ثمر رساندند. در جدول گروه H، اولسان هیوندای کره جنوبی با شکست امروز مقابل شانگهای، با 11 امتیاز صدرنشین این گروه باقی ماند و شانگهای چین با 9 امتیاز دوم شد و به مرحله بعد صعود کرد. همچنین کاوازاکی ژاپن با 8 امتیاز سوم و اف. سی سیدنی استرالیا با 4 امتیاز چهارم شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان