روش‌های لوله بازکنی و خطرات چاه قدیمی

گرفتگی چاه و گرفتگی لوله در هر خانه‌ای اتفاق می‌افتد و مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند، گاهی زندگی در آن منزل را به نوعی فلج می‌کند و باید به سرعت برای رفع گرفتگی علاجی کرد.

روش‌های لوله بازکنی و خطرات چاه قدیمی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بطور کلی گرفتگی چاه و لوله فاضلاب بطور قطع مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند، گاهی زندگی در آن منزل را به نوعی فلج می‌کند و باید به سرعت برای رفع گرفتگی علاجی کرد.

در بعضی اوقات گرفتگی خیلی جزئی است و به راحتی قابل برطرف شدن است اما گاهی نیز این اتفاق کمی پیچیده‌تر می‌شود که باید نیروی متخصص با ابزار مورد نیاز مانند فنر لوله بازکنی و غیره به کمکتان بیاد.

لوله بازکنی تهران

در این مطلب درباره گرفتگی‌های چاه‌های فاضلاب، گرفتگی لوله فاضلاب و … و همچنین نحوه رفع گرفتگی چاه، روش‌های لوله بازکنی و نیز درباره خطر چاه‌های قدیمی نکاتی را برای شما عزیزان عرض می‌کنیم که بسیار مهم می‌باشند.

لازم است یک تذکر را خدمت شما عزیزان بگوییم که برای باز کردن گرفتگی‌های لوله مانند لوله آشپزخانه، لوله حمام، لوله روشویی و … به هیچ عنوان از محلول چاه بازکن اسیدی استفاده نکنید.

ارائه خدمات لوله بازکنی پاسداران توسط شرکت کاسپین در تهران

لازم به ذکر است که انجام این روش‌ها به نوعی موجب لایروبی چاه هم می‌شود و اگر با بوی بد فاضلاب مواجه هستید، این لایروبی طبیعی لوله فاضلاب موجب رفع بوی بد فاضلاب می‌شود که در ادامه از لایروبی هم خواهیم گفت.

رفع گرفتگی چاه با کمک فنر لوله بازکنی

اگر انسداد خیلی جدی باشد و با روش‌های بالا رفع نمی‌شود باید با متخصصین اینکار تماس بگیرید تا بدون آسیب رساندن به لوله فاضلاب با کمک ابزار آلات مخصوص انسداد را برطرف نمایند.

شرکت کیمیا دژ کاسپین با سابقه طولانی مدت خود و با نرخ‌هایی کاملاً رقابتی آماده ارائه انواع خدمات لوله بازکنی تهران می‌باشد.

یکی از روش‌ها برای لوله بازکنی استفاده از فنر لوله بازکنی است که یکی از معمول‌ترین راه‌های بازکردن لوله فاضلاب است که به سرعت می‌تواند هر نوع گرفتگی را از بین ببرد.

این وسیله مفید و پیشرفته شامل فنر و سر فنرهای مخصوصی است که هر کدام کار خاصی را انجام می‌دهد که در فرایند لوله بازکنی تهران توسط متخصصین باید به شیوه درستی مورد استفاده قرار گیرد، وگرنه می‌تواند خود موجب آسیب به لوله فاضلاب شود.

معمولاً مأموران لوله بازکن برای رفع گرفتگی چاه دستشویی از فنر جداگانه و برای سایر لوله و چاه‌ها از فنرهای جداگانه استفاده می‌کنند تا رعایت بهداشت لحاظ شود.

سر فنرها با چرخش و حرکت به جلو در طول لوله فاضلاب به محل گرفتگی می‌رسند و آن را به راحتی از سر راه برمی‌دارند.

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی غرب تهران: 44267834 - 0912760950

لوله بازکنی شمال تهران: 22869520 - 0912760950

لوله بازکنی جنوب تهران: 66976468 - 09127609500

لوله بازکنی شرق تهران: 77262378 - 77583868 - 09127609500

لوله بازکنی مرکز تهران: 88992635 - 09127609500

از بحث گرفتگی چاه بگذریم به بحث تخلیه چاه می‌رسیم.

تخلیه چاه تهران

خطرات چاه‌های قدیمی: هر چاه از زمانی که حفر می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد، از طول عمرش به مرور کاسته می‌شود. چندین سال طول می‌کشد تا یک چاه فاضلاب پر شود و نیاز به تخلیه داشته باشد. چاهی که پر می‌شود، یک چاه قدیمی است که با این اتفاق بسیار خطرناک است که خطرات آن را در ادامه می‌گوئیم.

حال برای شما دلیل پر شدن چاه فاضلاب را می‌گوئیم: درون چاه فاضلاب پر از چربی و لجن و … است که به درون زمین جذب نمی‌شوند که داخل چاه باقی می‌مانند و به کف و دیواره‌های چاه می‌چسبند. هر قسمت از چاه که با لایه‌ای چربی و لجن پوشیده شود، دیگر نمی‌تواند آب را به درون زمین بفرستد. در نتیجه تا آن قسمتی از چاه که از این لایه ضخیم و غیرقابل نفوذ پوشیده شده است، پر از آب می‌شود و آب رفته رفته بالا می‌رود تا می‌تواند از دیواره‌های بالایی چاه به روی زمین سرریز شود.

شرکت کیمیا دژ کاسپین با سابقه طولانی مدت خود و با نرخ‌هایی کاملاً رقابتی آماده ارائه انواع خدمات تخلیه چاه تهران است.

این اتفاق به مرور زمان بطور مداوم پیش می‌آید و لایه چربی به مرور زمان و گذر سال‌ها بالاتر و بالاتر می‌رود و حجم آب هم بالاتر و بالاتر می‌آید تا به جایی می‌رسد که کل ارتفاع چاه پر شده و در نتیجه به پر شدن چاه فاضلاب منجر می‌شود. پر شدن چاه نشانه‌هایی نیز از خود بروز می‌دهد.

نشانه‌های پر شدن چاه فاضلاب

زمانی که چاه پر می‌شود یک اتفاقاتی را درون منزل مشاهده می‌کنید که قبلاً خبری از آنها نبود. مثلاً:

رفت و آمد سوسک‌ها زیاد می‌شود. چون دیگر نمی‌توانند درون چاه بمانند، به درون منزل راه پیدا می‌کنند.

چاه‌ها مدام بالا می‌آیند و هر کار می‌کنید برطرف نمی‌شود.

بوی بد فاضلاب مدام از دستشوی و حمام می‌آید و اصلاً برطرف نمی‌شود.

ممکن است کاشی یا موزاییک‌های اطراف سنگ توالت لق شوند.

این نشانه‌ها خبر از پر شدن چاه فاضلاب می‌دهد.

در این زمان باید سریعاً با مأموران تخلیه چاه تهران تماس بگیرید تا جهت تخلیه چاه فاضلاب شما اقدام نمایند.

خطرات چاه قدیمی

چاه‌های قدیمی به مرور دچار ریزش دیواره‌ها می‌شوند. هر بار که مقداری از دیواره‌های چاه ریزش می‌کند، درون چه گودال ایجاد می‌گردد و همین گودال‌ها موجب سست شدن خاک و ریزش چاه می‌گردد که چاه‌های قدیمی باید تعمیر و بازسازی شوند.

چاه اگر پر شود باید سریعاً تخلیه گردد وگرنه با خطر ریزش چاه و در نتیجه ریزش بخشی از ساختمان منجر شود که امکان دارد خطرات جانی نیز به همراه داشته باشد.

ارائه خدمات تخلیه چاه تهران در اسرع وقت و با قیمت مناسب

شماره تماس شرکت کاسپین: 66976468 – 09127609500

تخلیه چاه فاضلاب چیست؟

چاه فاضلاب توسط تانکرهای مکنده قوی محتویاتش خارج و چاه بطور کامل خالی می‌شود. اما این اقدام نمی‌تواند چاه فاضلاب را به یک چاه کارامد، نو و بدون ایراد تبدیل کند. زیرا این چاه همچنان توانایی ندارد تا آب فاضلاب را به درون زمین بفرستد تا جذب شود. چرا؟ چون آن لایه ضخیم چربی و لجن کل دیواره و کف چاه را پوشانده. در نتیجه اقدام بعدی لایروبی چاه فاضلاب است.

لایروبی چاه فاضلاب چیست؟

فرایند لایروبی چاه نیز خود نیاز به متخصصین آن دارد که می‌توانید بعد با متخصصین تخلیه چاه تهران تماس حاص فرمائید که به صورت شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات تخلیه چاه تهران و لوله بازکنی تهران می‌باشند.

تخلیه چاه غرب تهران: 44267834 - 09127609500

تخلیه چاه شمال تهران: 22869520 - 09127609500

تخلیه چاه جنوب تهران: 66976468 - 09127609500

تخلیه چاه شرق تهران: 77262378 - 77583868 - 09127609500

تخلیه چاه مرکز تهران: 88992635 - 09127609500

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان