انتشار تصویر نوجوان دست فروش تبعه افغان (جهت شناسایی)

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر نوجوان ۱۱ ساله از شهروندان جهت مشخص شدن سرنوشت وی درخواست کمک کرد.

انتشار تصویر نوجوان دست فروش تبعه افغان (جهت شناسایی)

انتشار تصویر نوجوان دست فروش تبعه افغان (جهت شناسایی)به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر نوجوان 11 ساله از شهروندان جهت مشخص شدن سرنوشت وی درخواست کمک کرد.

در مورخه 98/2/3 مادری با مراجعه به کلانتری 149 امام زاده حسن به مأمورین اعلام کردند که پسرش به نام "اسماعیل" در محدوده بازار امام زاده حسن اقدام به دستفروشی می‌نموده که از تاریخ 98/1/7 هیچ گونه مراجعتی به خانه نداشته است.

او آخرین با با همان البسه مشخص در عکس از وی (تیشرت سبز رنگ – شلوار روشن و کفش صندل) منزل خارج شده است.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با پیگیری و استعلام از دیگر مراکز انتظامی، بیمارستان‌ها، پزشکی قانونی و .. سعی در پیدا کردن اطلاعاتی از اسماعیل داشتند، اما هیچگونه اطلاعاتی در خصوص سرنوشت اسماعیل، تاکنون در اختیار آن‌ها قرار نگرفته است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر فقدانی اعلام داشت: از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعی از سرنوشت وی دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس 51055511-51055621 در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان