مجرم قطع درختان جنگلی منطقه کرکی دستگیر شد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از دستگیری قاتلان جنگل در منطقه کُرکی شهرستان پلدختر خبر داد.

مجرم قطع درختان جنگلی منطقه کرکی دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، شیرزاد نجفی گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر قطع درختان بلوط در منطقه کُرکی پلدختر ، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان به محل اعزام شدند که پس از عزیمت، مشاهده گردید که افراد سودجو با استفاده از اره برقی مشغول قطع درختان جنگلی هستند.

وی با بیان اینکه افراد متخلف با دیدن مامورین منابع طبیعی اقدام به فرار به کوه های اطراف نمودند خاطرنشان کرد: در این عملیات کارکنان منابع طبیعی توانستند متخلفان را دستگیر و آلات و ادوات آنها اعم از یک دستگاه نیسان پر از درخت قطع شده ، اره برقی ، تبر و ... را توقیف و با تشکیل پرونده ، تحویل مقامات قضایی دهند.

هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان چوب

نجفی ضمن هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان چوب ، خاطر نشان کرد: در برخورد با سودجویان و کسانی که با قطع درختان اقدام به تخریب عرصه های جنگلی می کنند قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان ، حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه ایی همگانی دانست و افزود : شماره تلفن رایگان 1504 یگان امداد جنگل و مرتع  به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به گزارشات مردمی در زمینه هرگونه تخلف در عرصه های ملی می باشد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان