فوتبال جهان؛ آلگری پس از راهیابی به تالار مشاهیر فوتبال ایتالیا: تیمی با DNA برنده را ترک می‌کنم

فوتبال جهان- نام ماسیمیلیانو آلگری رسماً وارد تالار مشاهیر فوتبال ایتالیا وارد شد.

فوتبال جهان؛ آلگری پس از راهیابی به تالار مشاهیر فوتبال ایتالیا: تیمی با DNA برنده را ترک می‌کنم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که پس از پنج فصل موفق در یوونتوس از این تیم جدا می‌شود، شب گذشته (دوشنبه) نامش به طور رسمی وارد تالار مشاهیر فوتبال ایتالیا شد. آلگری که در فصل 11-2010 میلان را به قهرمانی سری A ایتالیا رسانده بود، از زمانی که در سال 2014 جانشین آنتونیو کونته در یوونتوس شد، این تیم را به پنج عنوان قهرمانی متوالی در سری A، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند.

آلگری در این مراسم گفت: من تیمی با DNA برنده را ترک می‌کنم. مایلم از این فرصت استفاده کنم و از تمامی کسانی که در طول پنج سال گذشته با آنها کار کرده‌ام و افراد ارزشمندی هستند، تشکر کنم. اکنون این افتخار نصیبم شد که بخشی از تاریخ فوتبال ایتالیا بشوم. خوشحال می‌شوم که مدالم را که سمبل پایان این چرخه فوق‌العاده‌ است را به تالار مشاهیر فوتبال ایتالیا اهدا کنم.

این سرمربی 51 ساله که شب گذشته جایزه‌ ویژه فدراسیون فوتبال ایتالیا را از دستان مارچلو لیپی 51 ساله دریافت کرد، گفته می‌شود دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و چلسی خواهان استخدامش هستند، این در حالی است که احتمال حضور او روی نیمکت سرمربیگری بایرن مونیخ هم وجود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان