دستگیری سارقان پارکینگ صحن مطهر

رئیس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر از دستگیری ۲ سارق خودرو و لوازم آن که از خودرو‌های پارکینگ صحن مطهر سرقت می‌کردند، خبر داد.

دستگیری سارقان پارکینگ صحن مطهر

دستگیری سارقان پارکینگ صحن مطهربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد "سعید امیری": از مدتی پیش سرقت‌های سریالی از خودرو‌های پارک شده در پارکینگ حرم مطهر به این کلانتری اعلام که که شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کلانتری 205 صحن مطهر بیان داشت: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت یک بامداد 24 اردیبهشت ماه جاری تیم عملیات کلانتری در گشت زنی‌های هدفمند در محدوده پارکینگ حرم مطهر، یک دستگاه خودروی سواری پراید با 2 سرنشین خانم و آقا را مشاهده کردند که سرنشین آن در حال پاییدن اطراف و زاغ زنی خودرو‌های پارک شده در پارکینگ بود.

وی توضیح داد: با استعلام از سامانه مرکزی پلیسی، مشخص شد خودرو سابقه ثبت سرقت دارد و چندی پیش خودروی مذکور از شهرستان شهریار شده است.

وی با اشاره به اینکه ماموران مدتی راننده و سرنشین خودرو را تحت نظر قرار دادند، ادامه داد: راننده خودرو که متوجه حضور ماموران در اطراف خودرو شد از خودرو پیاده و به سرعت به صورت پیاده از محل گریخت و ماموران موفق شدند سرنشین خودرو را دستگیر کنند.

وی با بیان اجرای طرح دستگیری سارق فراری، گفت: با هماهنگی انجام شده از طریق سامانه مرکزی پیام، ماموران مستقر در محدوده پارکینگ شمالی موفق به دستگیری متهم متواری که قصد خروج از درب این پارکینگ را داشت، شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان تعداد هفت شاه کلید به همراه 3 دستگاه ضبط خودرو مسروقه کشف و متهمان به همراه خودرو و لوازم خودروی کشف شده به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالک خودرو به کلانتری دعوت و با گرفتن رسید خودروی مسروقه به وی تحویل شد، گفت: متهمان به 10 فقره سرقت خودرو و لوازم آن با همکاری یکدیگر اعتراف کردند؛ بنابراین گزارش، با تشکیل پرونده‌ای در این خصوص متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات در خصوص جزئیات این پرونده جریان دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان