واکنش تهیه‌کننده برنامه رنگین‌کمان به اظهارات خاله نرگس/ سری جدید بازیگرمحور است نه مجری محور!

تعجب می‌کنم بابت صحبت‌های آزاده‌آل‌ایوب؛ چون پلاتوی پایانی به نام صلوات خاله نرگس نوشته می‌شد.

واکنش تهیه‌کننده برنامه رنگین‌کمان به اظهارات خاله نرگس/ سری جدید بازیگرمحور است نه مجری محور!

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محسن مناجاتی تهیه‌کننده برنامه «رنگین‌کمان» به اظهارات آزاده‌ آل‌ایوب- خاله نرگس- واکنش نشان داد و گفت: گروه برنامه ساز «رنگین‌کمان» مهمترین رسالت خود را انتقال آموزه‌های دینی و اخلاقی با زبان کودکانه می‌داند که در این دوسالی که تهیه‌کننده برنامه  هستم  این امر در برنامه به وضوح دیده می‌شد. این مدعا در حالی مطرح می‌شود که در تمامی برنامه‌ها برای ایشان در پایان برنامه حدود سه دقیقه اجرای بخش مناجات دعا و صلوات درنظر گرفته و در کنداکتور، پلاتوی پایانی به نام صلوات خاله نرگس نوشته می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: در بیشتر برنامه‌ها نیز از زمان مصوب برنامه گذر می‌کردیم ولی صلوات ایشان حذف نمی‌شد. حتی بخشی در برنامه پیش‌بینی کرده بودیم که بچه‌ها دعا کنند و صلوات بفرستند که همه مستندات آن در برنامه‌های گذشته وجود دارد. تا کنون هیچ بازخواستی از طرف اینجانب که مسئول برنامه هستم و اطلاعاتی که دارم از سوی مدیران و دست‌اندرکاران دیگر انجام نشده است.

مناجاتی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که چرا در سری جدید «خاله‌نرگس» روی آنتن نمی‌رود و شاید یکسری از این شائبه‌ها به خاطر عدم حضور ایشان در «رنگین کمان» جدید باشد، خاطرنشان کرد: ما برنامه‌ساز هستیم و بایستی نوگرایی و توجه به ساختارهای جدید را در دستور کار خود قرار دهیم. در جلسات متعدد اتاق فکر برای تغییرات محتوایی و ساختاری فصل جدید هم به قالب بازیگرمحوری به جای مجری محوری رسیدم. ما در سری جدید از بازیگران و آیتم‌های نمایشی و موسیقی استفاده می‌کنیم و مجری ثابت نداریم. با همه اوصاف عدم استفاده از خانم آل‌ایوب دلیل دیگری جز تغییر نگرش برنامه نداشته است.

وی تأکید کرد: من بیش از دو سال با خانم آل‌ایوب کار کرده‌ام و همه بچه‌ها هم اطلاع دارند پلاتوی آخر برنامه به صلوات خاله نرگس اختصاص داشت. در طول 200 قسمت، 195 قسمت دعا و صلوات و گفتگو با بچه‌ها را داشتیم و 5 قسمت دیگر را هم عنوان نمی‌کنم چون احتمال می‌دهم تایم گذاشته باشد و نتوانستیم این پلاتو را داشته باشیم. در اینجا لازم است دوباره تکرار کنم که من به عنوان تهیه‌کننده مسئول برنامه «رنگین‌کمان» بوده‌ام و اگر قرار باشد تذکری به عوامل اجرایی داده شود از طریق من انجام شده که چنین اتفاقی نیفتاده است.

گفتنی است، به گفته محسن مناجاتی، «رنگین‌کمان» با محور اصلی موسیقی و نمایش بعد از ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود. بچه‌های شرکت‌کننده در این سری بیشتر به بازی گرفته می‌شوند و آیتم‌های کوتاهی پخش خواهد شد. برای دعا و صلوات هم آیتم‌های خاصی درنظرگرفته شده که مخاطبین روی آنتن خواهند دید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان