رود گولیت در گفت‌وگو با تسنیم: قطر یکی از بهترین جام‌های جهانی را برگزار خواهد کرد

رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند معتقد است که قطر میزبان یکی از بهترین جام‌های جهانی خواهد بود و این جام جهانی می‌تواند برای ایران هم فرصت خوبی باشد.

رود گولیت در گفت‌وگو با تسنیم: قطر یکی از بهترین جام‌های جهانی را برگزار خواهد کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، قطری‌ها میهمانان زیادی را برای افتتاح ورزشگاه الجنوب در الوکره دعوت کرده بودند تا میهمانی آنها در فینال امیر کاپ میان تیم‌های السد و الدحیل، تکمیل شود. یکی از این میهمانان رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند بود که از دیدن ورزشگاه الجنوب بسیار هیجان‌زده شده بود.

گولیت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص این ورزشگاه، هیجان خودش، میزبانی قطر برای جام جهانی 2022 و شرایطی که برای ایران در جام جهانی پیش‌رو وجود خواهد داشت، صحبت کرد.

تسنیم: ورزشگاه الجنوب را از نزدیک دیدید. چه نظری دارید؟

واقعاً ورزشگاه بسیار زیبا بود. فکر می‌کنم به لحاظ طراحی این ورزشگاه، قطری‌ها کاری هیجان انگیزه را به نمایش گذاشته‌اند. این یک استادیوم واقعی فوتبال است که در زمین حس واقعی یک فوتبال را درک می‌کنید.

تسنیم: شاخصه اصلی این ورزشگاه از نظر شما چه بود و چه چیزی بیشتر از همه شما را هیجان‌زده کرده است؟

برای من زمین ورزشگاه، زیباترین بخش آن است. زمین ورزشگاه الجنوب بسیار زیباست. شما می‌دانید همه مردم چشم‌های خود را به زمین خیره خواهند کرد. همیشه مهم این است که یک تیم در زمین بتواند شرایط خوبی داشته باشد. اگر زمین مناسب باشد، همه چیز خوب است و در این ورزشگاه هم زمین فوق‌العاده‌ای وجود دارد.

تسنیم: پس می‌توانید بگویید این ورزشگاه را دوست داشتید؟

بله، قطعاً؛ طراحی آن واقعاً فوق‌العاده و زیبا بود. من دوست داشتم.

تسنیم: ورزشگاه را دیدید، هوس نکردید که به زمین مسابقه برگردید و خودتان فوتبال بازی کنید؟

بله، البته هیجان انگیز است؛ فقط اینکه دیگر نمی‌توانم بازی کنم و شما این را می‌دانید.

تسنیم: به بحث برگردیم. به نظر شما میزبانی قطر برای جام جهانی 2022 چگونه خواهد بود؟

بسیار هیجان انگیز و خارق العاده خواهد بود. از ابتدای شروع کار، به خیلی‌های دیگر این را گفته‌ام. چون زمانی که برای میزبانی مشترک هلند - بلژیک (گرفتن میزبانی جام جهانی 2018) جزیی از تیم گرفتن میزبانی بودم و برای این کار تلاش می‌کردیم، سفرهای زیادی را با قطری‌ها انجام دادم. آنها امتیازات ویژه‌ای دارند و اکنون هم در حال کار کردن هستند و می‌دانم که چه اتفاقات هیجان انگیزی رخ می‌دهد. فکر می‌کنم جام جهانی قطر یکی از بهترین جام‌های جهانی خواهد شد، چرا که در یک روز و یک جا، چند بازی برگزار می‌شود و این اتفاق در هیچ‌کدام از جام‌های جهانی به دلیل بُعد مسافت رخ نداده است.

تسنیم: این جام جهانی می‌تواند برای ایران هم که همسایه قطر است، جام جهانی خوبی باشد؟

قطعاً همینطور است و اگر ایران برای جام جهانی انتخاب شود، می‌تواند جام جهانی خوبی داشته باشد. این فرصت خوبی برای ایران است، اما اول باید برای این جام جهانی انتخاب شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان