عباس غزالی و متین ستوده در روایتگری هابیل

مجموعه ۱۰ قسمتی «روایتگری هابیل» به همت گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صدا و سیما تهیه و روانه آنتن سیما شد.

عباس غزالی و متین ستوده در روایتگری هابیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بسیج صدا و سیما، عرفان خداپرست مدیر گروه موشن گرافیک و نماهنگ مرکز بسیج صدا و سیما ضمن اشاره به تولید مجموعه «روایت گری هابیل» در گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صدا و سیما بیان کرد: مجموعه روایتگری هابیل در 10 قسمت 5 دقیقه‌ای با موضوع دفاع مقدس تهیه و روانه آنتن صدا و سیما شده است.

وی با اشاره به برخی از سوژه‌های این مجموعه عنوان کرد: ما در این مجموعه تلاش کردیم چه از نظر سوژه‌ای و چه از نظر جغرافیایی بخش‌های مختلف دفاع مقدس را تصویر بکشیم به طوری که در این مجموعه روایت‌هایی از ابتدای دوران دفاع مقدس تا زمان بازگشت اسرا و از شهرهایی همچون سوسنگرد، دزفول، خرمشهر و حتی حادثه بمباران تهران روایت می‌شود.

خداپرست در ادامه با بیان اینکه روایت گری 5 قسمت از این مجموعه را آقای عباس غزالی و 5 قسمت دیگر این مجموعه بر عهده خانم متین ستوده بوده است، بیان کرد: در این مجموعه تلاش شده است تا به نقش و اثرگذاری بانوان چه در جبهه‌های حق علیه باطل و چه پشتیبانی از جبهه‌ها به صورت ویژه ای پرداخته شود.

وی در ادامه گفت: مجموعه «روایتگری هابیل» در قالب رئال موشن تولید شده است اما بخش رئال اثر به دلیل کیفیت بالا سهم بیشتری را به خود اختصاص داده است.

خداپرست در ادامه با اشاره به حضور دو کاراکتر خانم و آقا با تیپ و ظاهر دهه 50 و 60 در این مجموعه بیان کرد: برای ساخت مجموعه «روایتگری هابیل» تلاش شده تا حد امکان فضا و شخصیت‌ها به موقعیت جغرافیایی و زمانی دوران دفاع مقدس نزدیک باشند.

مدیر گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صدا و سیما با اشاره به زمان پخش این مجموعه اظهار کرد: دو قسمت از مجموعه «روایتگری هابیل» روز سوم خرداد و 8 قسمت دیگر این مجموعه در هفته دفاع مقدس از شبکه‌های سراسری صدا و سیما روی آنتن می‌روند.

مجموعه «روایتگری هابیل» به سفارش گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صدا و سیما و تهیه کنندگی محسن محمدحسینی و کارگردانی اصغر عباسی تهیه و تولید شده است.

این مجموعه به نویسندگی میرشمس الدین فلاح هاشمی و اصغر عباسی، روایتگری عباس غزالی و متین ستوده، بازیگری فهیمه مقیمی و آراد عبدالهی، جلوه‌های ویژه و بصری نوید شمشیری و وحید ربانی و ترکیب و صدا گذاری مهدی جمشیدیان تهیه و تولید شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان