سرلشکر صفوی: شهیدان همواره به تبلیغات دشمنان بی‌اعتنا بودند

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه پیام امروز شهیدان به ما&#۱۶۰;اعتقاد به پیروزی و غلبه بر دشمن است، گفت: شهیدان علاوه بر آنکه به تبلیغات دشمن اعتنایی نمی‌کردند، همواره به آنها بی‌اعتماد نیز بودند.

سرلشکر صفوی: شهیدان همواره به تبلیغات دشمنان بی‌اعتنا بودند

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار سید‌یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم  هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب کشور  که با حضور جمعی از رزمندگان قدیمی و پیشمرگان کُرد و خانواده  شهدا به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خطه کردستان، به‌ویژه سرلشکر شهید بروجردی و سردار شهید سید حسین فیض  اردکانی  برگزار شد، با اشاره به خصوصیات شهیدان، به خصوص شهدای غرب کشور، گفت: باید تأسف خورد به حال آنانکه از فلسفه شهادت و از زندگی در عصر ظهور بی‌خبرند، رمز و راز حیات ابدی شهیدان را انسان‌های کامل و انسان‌های مطلوب  و عارفان واصل درک می‌کنند و گرفتاران در چنبره قدرت‌طلبی رمز و راز حیات ابدی شهادت را درک نمی‌کنند.

وی افزود: شهیدان آمدند تا اشتیاق ظهور را در بین ملت ما دو صد چندان کنند تا همه ملت ما بفهمند یاران آخر‌الزمان چگونه عاشقانه در راه امامشان جان می‌دهند و شهیدان ما منتظران واقعی حضرت مهدی  عجل‌الله تعالی فرج‌الشریف بودند و خونشان حیات‌بخش فلسفه انتظار است و فلسفه انتظار فسلفه به قدرت رسیدن اسلام در جهان است.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: پیام انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر آن است که هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی پیروزی‌های بزرگ ملت ایران  و پیروزی‌های آینده انقلاب اسلامی را به رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای بگیرد و  قطعا اسلام پیروز خواهد شد.

سرلشکر صفوی در ادامه به برخی از ویژگی‌های شهیدان اشاره کرد و گفت: شهیدان ما ارتباط با خدا و ارتباط با نفس خود و نحوه تقابل با دشمن  و ارتباط با مردم  را به خوبی درک و تعریف  کرده بودند.

وی با اشاره به سابقه آشنایی خود با شهیدان بروجردی و حسین فیض، گفت: وقتی به یاد خصوصیات شهید بروجردی  می‌افتم به حال این شهید بزرگوار غبطه می‌خورم، شهیدان بروجردی و حسین فیض آرامش و سکینت خاصی داشتند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: شهیدان به شدت از انشقاق پرهیز می‌کردند و برخورد محبت‌آمیز توأم با استدلال حتی با مخالفین و ضد انقلاب داشتند و آنها به خویشتن‌داری و خود‌سازی اعتقاد داشتند.

سرلشکر صفوی با بیان ارتباط شهدا با دشمن و دشمن‌شناسی شهیدان گفت: شهیدان شناخت کاملی از ماهیت و اهداف دشمن و عمق دشمنی آنها  داشتند و دشمن‌شناسی خوبی داشتند، اینکه پشت سر دشمن بعثی، آمریکائی‌ها بودند را می‌دانستند.

وی افزود: هیچگاه شهیدان از دشمن و حتی از دشمن آمریکایی نمی‌هراسیدند و در برخورد با دشمنان، قاطعیت مثال‌زدنی داشتند و به خود تردید راه نمی‌دادند و علاوه بر آنکه به تبلیغات دشمن اعتنایی نمی‌کردند، همواره به دشمنان بی‌اعتماد بودند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پایان خاطرنشان کرد: پیام امروز شهیدان به ما اعتقاد به پیروزی و غلبه بر دشمن است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان