اعلام آخرین فرصت برای ارسال اعتراض ناشران

نخستین جلسه هیئت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران در سی و دومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران برگزار شد.

اعلام آخرین فرصت برای ارسال اعتراض ناشران

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین جلسه هیئت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز چهارشنبه (31 اردیبهشت‌ماه) با حضور نیکنام حسینی‌پور، هومان حسن‌پور، محمد کاظم شمس، احمد کمالی‌نژاد، حامد سهرابی، حجت‌الاسلام علیرضا سبحانی‌نسب و نادر قدیانی  در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بر اساس مصوبه این جلسه، ناشرانی که نسبت به آرای صادرشده در نمایشگاه کتاب تهران اعتراض دارند، می‌توانند تا پایان خردادماه نسبت به ارائه مدارک و مستندات به دبیرخانه هیئت تجدید نظر مراجعه کنند.  

در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تعداد 191 رای برای ناشران متخلف صادر شد که این آمار نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است. تاکنون 40 ناشر اعتراض خود را به هیئت تجدید نظر سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارسال کرده‌اند.

ناشران متخلف در صورتی که نسبت به آرای صادرشده اعتراض دارند، می‌توانند با به همراه داشتن مستندات و مدارک مربوطه به دبیرخانه هیئت تجدید نظر به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، بین فلسطین و برادران مظفر جنوبی، پلاک 1080، طبقه دوم، دبیرخانه هیئت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان