پایان مذاکرات در بلژیک؛

آخرین خبر از مذاکره تاج با ویلموتس/توافق در همه چیز بجز یک مورد

مذاکرات رئیس فدراسیون فوتبال ایران با گزینه جانشینی کارلوس کی‌روش در بلژیک به پایان رسید و طرفین بر سر همه موارد به توافق رسیدند اما در یک مورد نیاز به هماهنگی بیشتر است.

آخرین خبر از مذاکره تاج با ویلموتس/توافق در همه چیز بجز یک مورد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج که برای امضای قرارداد رسمی با مارک ویلموتس به بلژیک سفر کرده است، روزهای سه شنبه و چهارشنبه جلسات طولانی را با این سرمربی در محل سفارت ایران در بلژیک برگزار کرد و عصر چهارشنبه به توافقات کلی با یکدیگر دست پیدا کردند.

یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر با تأیید این خبر گفت: مذاکرات به خوبی پیش رفت و توافقات کلی هم صورت گرفت اما در یک مورد باید هماهنگی‌های بیشتری صورت بگیرد.

به گفته این مقام مسئول انتقال مبلغ قرارداد ویلموتس از ایران به سفارت بلژیک موضوعی است که باید هماهنگی‌های بیشتری از سوی سفارت صورت بگیرد. در صورت حل شدن این مشکل، قرارداد چهار ساله ویلموتس با تیم ملی فوتبال ایران اوایل هفته آینده امضا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران هشت سال با هدایت کارلوس کی روش به فعالیتش ادامه داد و در دو جام جهانی برزیل و روسیه حضور داشت اما پس از ناکامی در رسیدن به عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، کی روش از تیم ملی جدا شد و فدراسیون به دنبال پیدا کردن جانشین وی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان