مسائل مطرح شده در استیضاح وزیر ورزش و جوانان فرا دستگاهی است

ایرنا نوشت: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی، گفت: اجازه بدهیم تمرکز اصلی وزارت ورزش و جوانان روی موارد اصلی ورزش کشور باشد، زیرا که بسیاری از مسائل مطرح شده در استیضاح به سایر دستگاه‌ها مربوط است.

مسائل مطرح شده در استیضاح وزیر ورزش و جوانان فرا دستگاهی است

ایوب بهتاج روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در سال جاری که برای ورزش کشور از حساسیت بالایی برخوردار است باید همه پیش از المپیک و کسب سهمیه بازی ها اجازه بدهیم تمرکز اصلی دکتر سلطانی فر روی موارد اصلی ورزش کشور باشد.
وی خاطرنشان کرد: این حق طبیعی نمایندگان مجلس است که هروقت صلاح دیدند سوالاتی را از هر وزیری بپرسند یا استیضاحش کنند اما ای کاش این سوالات به وزیر مورد نظر ربط داشته باشد و در حیطه مسوولیت او باشد.
بهتاج با بیان اینکه بسیاری از مواردی که در خصوص دکتر سلطانی فر مطرح شده به فدراسیون های ورزشی و حتی سایر دستگاه ها مرتبط است، اضافه کرد: بهتر است به جای اعمال فشار دور یک میز بنشینیم و مشکلات را حل کنیم.
وی با بیان اینکه هدف همه مسوولین مملکت مشترک و در راستای اعتلای نظام است، اضافه کرد: نباید اجازه بدهیم دشمنان کشورمان شاد شوند و سوء استفاده کنند. 
وی اظهارداشت: خیلی از موارد و مشکلات مطرح شد در استیضاح مثل تامین امنیت ورزشگاه ها، شرط بندی های کلان روی نتایج مسابقات و شناسایی عاملین فتنه در ورزشگاه ها مسائل فرادستگاهی است و به وزارت ورزش و جوانان مربوط نمی شود. 
وی افزود: حتی برگزاری سالم مسابقات فوتبال و وضعیت سرمربی تیم ملی هم به فدراسیون فوتبال مربوط می شود و وزارت ورزش و جوانان فقط نقش نظارتی دارد.
بهتاج خاطرنشان کرد: در بازی هایی که در شهرستان ها برگزار می شود هم ادارات کل ورزش و جوانان بخشی از مسوولیت های برگزاری مسابقات را به عهده دارند و بسیاری از موارد در اختیار نیروهای انتظامی، یگان ویژه و استانداری است . 
بر اساس این گزارش، پیرامون حواشی اتفاق افتاده در بازی های اخیر تیم فوتبال تراکتورسازی و نحوه عملکرد فدراسون فوتبال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهان استیضاح سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان شده اند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان