برپایی سفره افطاری ساده بر روی پل طبیعت تهران + فیلم و عکس

در ماه مبارک رمضان، هر شب سفره افطاری ساده روی پل طبیعت تهران گسترده می‌شود؛ پنجمین جشنواره "باغ رمضان" از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۷ خرداد در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در حال برگزاری است.

برپایی سفره افطاری ساده بر روی پل طبیعت تهران + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در پانزدهمین شب از ماه مبارک رمضان در جشنواره "باغ رمضان" سفره افطاری ساده روی پل طبیعت تهران گسترده شد.

بنا بر این گزارش، برپایی سفره افطار ساده روی پل طبیعت با بهره‌گیری از پتانسیل خیرین محلی و با هدف حذف اسراف و تجمل‌گرایی برای آن دسته از افراد که در لحظه افطار به هر دلیل از  منزل دور هستند در این محل به اجرا درآمد.

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به واسطه گردشگر‌پذیر بودن، روزانه پذیرای طیف گسترده‌ای از گردشگران ایرانی و شهروندان تهرانی است و برای این منظور روزانه پذیرای شهروندان روزه‌دار تهرانی از ابتداری ماه مبارک رمضان بوده است.

پنجمین جشنواره "باغ رمضان" از 16 اردیبهشت تا 17 خرداد با هدف همدردی و کمک‌رسانی به موطنان سیل‌زده در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در حال برگزاری است؛ این برنامه‌ها از ساعت 20:30 همزمان با افطار شروع شده و تا ساعت 23 در یک برنامه‌ریزی مدون میزبان روزه‌داران  است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان