رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد خبر داد؛

کشف لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش ۵ میلیارد تومان

سرهنگ حسینی از کشف ۴۸ کارتن لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

کشف لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش  5 میلیارد تومان

کشف 5 میلیاردی لوازم یدکی خودرو قاچاقبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سرهنگ سید جلال حسینی رئیس کلانتری 176 حسن آباد اظهار کرد: صبح امروز ماموران انتظامی کلانتری 176 حسن آباد، هنگام گشت زنی در محدوده حسن آباد فشافویه متوجه سه دستگاه خودروی نیسان و سواری شدند که به طرز مشکوکی در حال انتقال مقادیر فراوانی کارتن‌های بسته بندی شده، از خودروی نیسان به 2 دستگاه خودروی سواری بودند که ماموران پس از مشاهده خودروها، آنان را تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: ماموران برای بررسی موضوع به خودرو‌ها نزدیک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند و متهمان که پاسخ درستی به سوالات پلیس، دادند؛ محموله آن‌ها مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی انجام شده ماموران موفق به کشف 48 کارتن حاوی لوازم یدکی خودرو در مارک‌های مختلف بدون مجوز‌های گمرکی شدند و در نهایت متهمان به قاچاق کالا و خرید آن‌ها بدون مجوز‌های گمرکی در شهری‌های جنوبی اعتراف کرده اند.


بیشتر بخوانید: کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 270 میلیون ریال در پایتخت


وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزشی ریال کالا‌های کشف شده را 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند، بیان کرد: در این خصوص 3 متهم دستگیر و متهمان به همراه مواد کشف شده به کلانتری منتقل شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان