رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب خبر داد

دستگیری سارق خیر نما

سرگرد سلیمانی مقدم از دستگیری سارق خیر نمایی خبر داد که با ترفند کمک به مسافران و افراد مسن در پایانه غرب از آن‌ها سرقت می‌کرد.

دستگیری سارق خیر نما

دستگیری سارق خیر نمابه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد سلیمانی مقدم رئیس کلانتری 209 پایانه غرب اظهار کرد: روز گذشته پیر مرد و پیر زنی به کلانتری مراجعه و اظهار داشتند که داخل سالن رو به روی تعاونی نشسته بودیم که ساعت حرکت اتوبوس مان برسد و و با رسیدن ساعت حرکت شروع برداشتن ساک‌های دستی مان کردیم که فردی میان سان حدود 35 تا 40 ساله به ما نزدیک و در حمل ساک‌ها تا دم اتوبوس به ما کمک کرد. اما زمانی که وی از ما دور شد متوجه شدیم که کیف دستی مان که وجوه نقد و گوشی همراه بوده به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با دریافت شکایت و اینکه سرقت به تازگی اتفاق افتاده بود، مشخصات ظاهری متهم از مال باختگان اخذ و گشت‌های انتظامی هدفمند آغاز شد که در گشت زنی‌های انجام شده ماموران کلانتری 209 پایانه غرب موفق شدند سارق را در حالی مشغول تعویض لباس خود بود، شناسایی و دستگیر کنند.

کلانتر پایانه غرب با اشاره به اینکه در بازرسی از متهم اموال مال باختگان شامل 800 هزار تومان وجه نقد و گوشی همراه کشف شد، ادامه داد: علاوه بر کشف اموال شاکیان در بازرسی از متهم 2 دست لباس دیگر کشف شد و متهم در خصوص لباس‌های همراه خود توضیح داد که پس از سرقت برای جلوگیری از شناسایی شدن لباس خود را تعویض می‌کرده است.


بیشتر بخوانید: دستگیری سارق موبایل قاپ پایانه جنوب


این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم در بازجوئی اولیه اعتراف کرد که پس از جدا شدن از شاکیان و سرقت گوشی همراه و وجوه نقد ساک دستی مال باختگان را در سطل زباله‌ای در همان زندگی انداخته و بلافاصله به این محل مراجعه کرده است و در حال تعویض لباس خود بوده که دستگیر شده است.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهم برای کشف سایر جرائم مشابه ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان