۵۲۵۲ واحد مسکونی مددجویا ن بهزیستی با مشارکت سپاه ساخته می‌شود

رئیس سازمان بهزیستی کشور درباره همکاری این سازمان با نیروی زمینی سپاه برای ساخت مسکن مددجویان گفت: ۵ هزار و ۲۵۲ واحد مسکونی برای جامعه هدف بهزیستی با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احداث می‌شود.

5252 واحد مسکونی مددجویا ن بهزیستی با مشارکت سپاه ساخته می‌شود

وحید قبادی دانا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره تفاهمنامه مشترک سازمان بهزیستی کشور با نیروی زمینی سپاه برای تامین مسکن خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و ساخت 5 هزار و 252 واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش این سازمان اظهار کرد: تفاهم‎نامه‎هایی با دستگاه‎های مختلف امضا خواهد شد که یکی از این برنامه‎ها تفاهمنامه با سپاه است چرا که سپاه کارهای ناشدنی را شدنی می‎کند.

وی تصریح کرد: در این تفاهمنامه تعداد 5 هزار و 252 واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش این سازمان در استان‎های خراسان‎های رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، آذربایجان غربی، کرمان، کردستان، خوزستان و هرمزگان احداث می‎شود.

قبادی‎دانا گفت: بر این اساس، این واحدهای احداثی که هر واحد 50 متر‌مربع خواهند بود، مبلغ 7 میلیون تومان را سازمان بهزیستی به‌صورت وام بلاعوض می‎دهد و علاوه این، مبلغ 20 میلیون تومان هم وام قرض‎الحسنه اعطا می‎شود و مابقی را هم قرارگاه محرومیت‎زدایی نیروی زمینی سپاه تامین خواهد کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور متذکر شد: در فاز اول، 3 هزار واحد ساخته خواهد شد و مابقی هم در فاز دوم تحویل داده می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان