تخفیف‌های جدید برای مزدا ۳ جدید!

با عرضه‌ی نسل جدید تویوتا کرولا و همچنین حضور همیشگی و پرقدرت هوندا سیویک در بازار، جنگ کلاس خودروهای جمع‌وجور (کامپکت) در آمریکا داغ‌تر از هر زمان دیگری بوده و مزدا هم می‌خواهد سهمی را به دست آورد

تخفیف‌های جدید برای مزدا 3 جدید!

با عرضه‌ی نسل جدید تویوتا کرولا و همچنین حضور همیشگی و پرقدرت هوندا سیویک در بازار، جنگ کلاس خودروهای جمع‌وجور (کامپکت) در آمریکا داغ‌تر از هر زمان دیگری بوده و مزدا هم می‌خواهد سهمی را به دست آورد. به منظور حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، این برند ژاپنی برنامه‌ی مشوق و تخفیف جدیدی را برای خریداران مزدا 3 تدارک دیده است. صرف‌نظر از مدل و تریم انتخابی، خریداران مزدا 3 جدید از تخفیف 750 دلاری سود خواهند برد.


گزارش شده مزدا نامه‌ای به نمایندگی‌ها فرستاده تا آن‌ها را از چندوچون این تخفیف‌ها آگاه کند. به این ترتیب این برنامه به همراه تخفیف‌های قبلی باعث می‌شود زمان خرید مزدا 3 تخفیف کلی 1500 دلاری داشته باشید. البته فرقی نمی‌کند که شما خودرو را بخرید یا اینکه لیزینگ کنید چراکه در هر حالت شامل این تخفیف خواهید بود. بهتر اینکه از این تخفیف می‌توانید برای خرید لوازم منزل هم استفاده کنید.


خریداران آمریکایی زمان زیادی برای فکر کردن درباره خرید مزدا 3 جدید دارند زیرا این برند در حال برنامه‌ریزی برای ادامه‌ی ارائه‌ی این تخفیف‌ها تا سوم سپتامبر است. به یاد داشته باشید که این تخفیف تنها زمانی در دسترس خواهد بود که نامتان را برای خرید مزدا 3 جدید ثبت کرده باشید بنابراین شانس خرید میاتا، مزدا 6 و یا شاسی بلندهای CX با استفاده از این تخفیف‌ها را نخواهید داشت.


البته ارائه‌ی این تخفیف‌ها جای تعجب زیادی ندارد زیرا فروش مزدا 3 در ماه پیش نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افت 7.9 درصدی به 4351 دستگاه رسیده است. زمانی که آمار فروش ابتدای سال تاکنون را در نظر بگیریم وضعیت بدتر خواهد بود چراکه فروش مدل‌های سدان و هاچبک آن با افت 19.7 درصدی برابر با 19566 دستگاه بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان